No tie pocty miest sa pocitaju rozdielnou metodikou, kolko ludi sa pomesti na 1m stvorcovy. Normy EU pripustaju 2 osoby na 1m stvorcovy, zatial co DPMK pripusta aj 4 osoby na stvorak.
to je teda blbost. Sak solaris nema kruh v klbe kde sa vojde ,,v pohode,, aj 15 ludi a to ikarus na sirsiu chodbicku a nema tak debilne poriesene umiest. motora
Prečo by mali obchodné centrá mať nízkopodlažný bus? To nie su argumenty, že obhospodáruje Lidl, Kaufland a Optimu. Keby sme sa tu bavili o L32 tak možno. L32 má po ceste:
Polikliniku KVP (chodia babušky z Myslavy k doktorom pokecať)
Polikliniku pri FN
Železničnú nemocnicu
Autobusovú a železničnú stanicu
Polikliniku Východ
Toto sú argumenty pre nízkopodlažný bus a nie obchodné centrá. Ak by som stiahol Solarisy z L18 tak jedine na L32. ?
Na L18 musia sa vratit jednoducho klbove autobusy. Ako to bolo predtym.
K tym solarisom - je tam sice vela miest na statie, ale chybaju tam (hlvne medzi prodtrednymi dverami a zadnymi dverami) tyce na drzanie sa. Ludia sa nemaju coho chytit, jdine ak tych tyci od sedadiel. Cestovat solarisom na L18 je hnus.
Solarisy by sa mali presunut z linky L18 na L15. Ved ten bus obhospodaruje OC Optima, dva kauflandy, Lidl, studentske internaty. Dnes poobede sa jedna starsia pani nevedela dostat ani do prvej 15 a ked prisla o 20 min durha - taktiez natrieskana, ani tam nenastupila. A zacala nadavat, buchat na dvere a hadat sa s vodicom .
To ICQ by bodlo, za chvilu nam tu skoncia noze v chribce ?
Re #3280 Diggi:
1. mal som na mysli vlozit jeden spoj do spicky (rannej)! Vim, svojho casu bol aj 20 minutovy interval v sedle, ale to bolo...
2. ked uz ide o 280-tky, tie uz nejsu absolutne tak casto (L32, L53) nasadzovane do spiciek ako boli kedysi. Ved napr. na L32 v spicke je minimalne jeden z tych dvoch trhanarskych vozov uz takmer stale Ik435 alebo 941-tka.
3. to Ti neberem - SU15 su to naj co sa tu nachadza. Lenze ked tak pocuvam z rozhovorov ludi, cim cestovali a ze sa stazuju ked im pride "neaky rozhegany madarsky autobus" (Ik435), ktory im bol este pred pol rokom-rokom dobry, tak to stoji za uvazenie... Hovorim o L18.
Re Pivix: jedna vec je tato "bajkologia" a "numerologia", vec dalsia je prax a realita ?
1. Ten jeden spoj navyše tam bol keď bol 20 minutový interval a nevzali ho zo srandy, takže by sa stalo dosť.
2. Ano, pozri L53 alebo L32. Karosy sú aj tak dosť vyťažené na L34 a L27 a Ik435 majú to najlepšie už za sebou. Jediné že by Ti stačila nejaka 6291 alebo 5001, aj to sú trhanári.
3. Ano, pre mňa ako cestujúceho su SU15 to naj čo môžme mať. Iste 12m busy tu nebudem miešať. Vieš taká babka kým sa vyštverá po tých schodoch do klbaku alebo do Solarisu to je rozdiel a v tom je to spanštenie. A je to celoeuropsky trend...tak neviem prečo mi by sme mali mať do nekonečna Ikarusy a pokial sa nemýlim posledný klbák nám došiel v 2001?
tbus
435 forever ? alebo aspon 4309 ?