No nemyslím si, že to najpodstatnejšie je ten záver... Skôr je zaujímavé to, ako chcú otestovať trať pre tram-train (na ktorú Košice dostali peniaze), keď žiadne také vozidlo v Košiciach nie je.
Keď medzi dodanie potrebných dokladov spadá aj výsledok skúšobnej jazdy vlakoelektričky, tak to sa ešte načakáme. Ale zrejme až tak zlé to nebude, lebo evidentne k jej vykonaniu chýba ochota. Na druhej strane však táto skúška je nevyhnutná na preukázanie Bruselu, že nová trať vyhovuje pre duálnu prevádzku. Nerozumiem, prečo sa investor tejto skúške bráni a riskuje, že bez jej vykonanie preberacie konanie stavby Brusel neuzná a legitímne stopne preplácanie stavby. O potrebe tejto skúšky som hovoril v nedávnej rozhlasovej relácii v prítomnosti exnámestníka primátora Jakubova. Ten čoby zástupca investora sa reakcii vyhol podobne, ako tiež nekomentoval súvisiacu informáciu vyslovenú mestským poslancom Špakom. Ten tlmočil ponuku rakúskeho výrobcu vozidiel Tram-train, ktorý za 100-tisíc eur dokáže vykonať jazdné skúšky vrátane transportu vozidla.
Ide mi o ten záver, za oného si neviem spomenúť, či vôbec existuje nejaký rakúsky výrobca tram-trainov...
No to "oni" nedaju... Nikdy "jazero" nebolo v pláne trasy pre Mikulášsku jazdu.. Najprv len cez Kuzmánku sa jazdilo (od stanice po mmm), potom pridali k tomu aj terasu (a až po Havlíčkovu),, Teraz ak sa nedá tam, ale na jazere sa dá stále - nedaju a nebude mikulašska jazda a hotovo ! ? Tam asi "nežiju" ludia s detmi. ?
Kód tohto prechytralého systému som síce nevidel, ale dedukujem, že ono to absolútne nemá šajnu o jednotlivých nástupištiach zastávok, resp. sa to nedá premietnuť do zoznamu zastávok danej linky. Konečnú na znamenie by to vôbec nemalo ani povoliť vložiť, pokiaľ samozrejme vkladáme správnu zastávku/nástupište.
A opäť sa dostávame k tomu, kto a ako definoval požiadavky na tento systém. Vyzerá to robené štýlom, "ta chlopci daco pomajstrujce, naj to trubi a švici". Takto sa to predsa nerobí. Hlavne, že to na predný transparent dokáže vypísať Vario LF2plus a podobné nepotrebné pikačoviny... ?
aha, sorry inak som to pochopil... rovnaký "problém" má aj Podnikateľská, Pri Teleku, Hala Cassosport, Alpinka, alebo Faurecia. Tam je skôr problém že to na znamenie je nahraté na pevno v názve zastávky (čo môže potom mýliť napr. v nočných spojoch). A posledný pokus zmeniť princíp hlásenia zastávok na znamenie skončil pred necelým rokom tak, že zastávky na nočákoch nehlásilo vôbec a na denných linkách ich hlásilo dvojmo.
No šak to tridsiatka. Pri hati je na znamenie. Keď nedáš znamenie, vodič nezastaví a pôjde s tým elektroshitom ďalej, aj cez 300 kilometrov, najlepšie až do Nemecka ? ?
Aký význam má zobrazenie informácie o zastávke na znamenie ak sa súčasne jedná o cieľovú stanicu? Dve hviezdičky (blikajúce) znamenajú v normálnom svete to, že vozidlo je na zastávke, resp. že nastal čas jeho odchodu.
Nikde som nenapísal, že ** znamená konečnú ?
Napísal som len, že dve hviezdičky pri zastávke Pri hati pôsobia komicky, keďže je to konečná a dáta z EM-Testu tam "hádžu" aj ** ako to je v palubáku. Teda v preklade - je smiešne zobrazovať atribút "na znamenie" pri konečnej a dupľom pri cieli na displeji, ktorý logicky je výstupiskom, teda... aké znamenie tam po mne chcú? Čítanie s porozumením je dôležitá vec, pán kolega ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tatranka