Mňa zaujalo toto:
Karol Labaš - 30. november 2015 10:43
Keď medzi dodanie potrebných dokladov spadá aj výsledok skúšobnej jazdy vlakoelektričky, tak to sa ešte načakáme. Ale zrejme až tak zlé to nebude, lebo evidentne k jej vykonaniu chýba ochota. Na druhej strane však táto skúška je nevyhnutná na preukázanie Bruselu, že nová trať vyhovuje pre duálnu prevádzku. Nerozumiem, prečo sa investor tejto skúške bráni a riskuje, že bez jej vykonanie preberacie konanie stavby Brusel neuzná a legitímne stopne preplácanie stavby. O potrebe tejto skúšky som hovoril v nedávnej rozhlasovej relácii v prítomnosti exnámestníka primátora Jakubova. Ten čoby zástupca investora sa reakcii vyhol podobne, ako tiež nekomentoval súvisiacu informáciu vyslovenú mestským poslancom Špakom. Ten tlmočil ponuku rakúskeho výrobcu vozidiel Tram-train, ktorý za 100-tisíc eur dokáže vykonať jazdné skúšky vrátane transportu vozidla.
Ide mi o ten záver, za oného si neviem spomenúť, či vôbec existuje nejaký rakúsky výrobca tram-trainov...
Karol Labaš - 30. november 2015 10:43
Keď medzi dodanie potrebných dokladov spadá aj výsledok skúšobnej jazdy vlakoelektričky, tak to sa ešte načakáme. Ale zrejme až tak zlé to nebude, lebo evidentne k jej vykonaniu chýba ochota. Na druhej strane však táto skúška je nevyhnutná na preukázanie Bruselu, že nová trať vyhovuje pre duálnu prevádzku. Nerozumiem, prečo sa investor tejto skúške bráni a riskuje, že bez jej vykonanie preberacie konanie stavby Brusel neuzná a legitímne stopne preplácanie stavby. O potrebe tejto skúšky som hovoril v nedávnej rozhlasovej relácii v prítomnosti exnámestníka primátora Jakubova. Ten čoby zástupca investora sa reakcii vyhol podobne, ako tiež nekomentoval súvisiacu informáciu vyslovenú mestským poslancom Špakom. Ten tlmočil ponuku rakúskeho výrobcu vozidiel Tram-train, ktorý za 100-tisíc eur dokáže vykonať jazdné skúšky vrátane transportu vozidla.
Ide mi o ten záver, za oného si neviem spomenúť, či vôbec existuje nejaký rakúsky výrobca tram-trainov...
Mike