No to "oni" nedaju... Nikdy "jazero" nebolo v pláne trasy pre Mikulášsku jazdu.. Najprv len cez Kuzmánku sa jazdilo (od stanice po mmm), potom pridali k tomu aj terasu (a až po Havlíčkovu),, Teraz ak sa nedá tam, ale na jazere sa dá stále - nedaju a nebude mikulašska jazda a hotovo ! ? Tam asi "nežiju" ludia s detmi. ?
Kód tohto prechytralého systému som síce nevidel, ale dedukujem, že ono to absolútne nemá šajnu o jednotlivých nástupištiach zastávok, resp. sa to nedá premietnuť do zoznamu zastávok danej linky. Konečnú na znamenie by to vôbec nemalo ani povoliť vložiť, pokiaľ samozrejme vkladáme správnu zastávku/nástupište.
A opäť sa dostávame k tomu, kto a ako definoval požiadavky na tento systém. Vyzerá to robené štýlom, "ta chlopci daco pomajstrujce, naj to trubi a švici". Takto sa to predsa nerobí. Hlavne, že to na predný transparent dokáže vypísať Vario LF2plus a podobné nepotrebné pikačoviny... ?
aha, sorry inak som to pochopil... rovnaký "problém" má aj Podnikateľská, Pri Teleku, Hala Cassosport, Alpinka, alebo Faurecia. Tam je skôr problém že to na znamenie je nahraté na pevno v názve zastávky (čo môže potom mýliť napr. v nočných spojoch). A posledný pokus zmeniť princíp hlásenia zastávok na znamenie skončil pred necelým rokom tak, že zastávky na nočákoch nehlásilo vôbec a na denných linkách ich hlásilo dvojmo.
No šak to tridsiatka. Pri hati je na znamenie. Keď nedáš znamenie, vodič nezastaví a pôjde s tým elektroshitom ďalej, aj cez 300 kilometrov, najlepšie až do Nemecka ? ?
Aký význam má zobrazenie informácie o zastávke na znamenie ak sa súčasne jedná o cieľovú stanicu? Dve hviezdičky (blikajúce) znamenajú v normálnom svete to, že vozidlo je na zastávke, resp. že nastal čas jeho odchodu.
Nikde som nenapísal, že ** znamená konečnú ?
Napísal som len, že dve hviezdičky pri zastávke Pri hati pôsobia komicky, keďže je to konečná a dáta z EM-Testu tam "hádžu" aj ** ako to je v palubáku. Teda v preklade - je smiešne zobrazovať atribút "na znamenie" pri konečnej a dupľom pri cieli na displeji, ktorý logicky je výstupiskom, teda... aké znamenie tam po mne chcú? Čítanie s porozumením je dôležitá vec, pán kolega ?
Tak si predstav zastávku Dom umenia v špičke.... obetuješ jeden riadok a ostanú ti tam dva... skvelé informovanie, vskutku
A ešte - čím väčší displej, tým menej a pomalšie treba rolovať.. pri našich by to šlo veľmi rýchlo (viem ako rolovalo OC Cassovia, je to dosť rýchle - na snímke naspodku)... teda žiadna win win situácia, ale skôr naopak. A vlastne, prečo riešime informovanie? Veď to DPMK nevie robiť dobre ani na papieri, nie to ešte na displeji A najmä, keď tu je EM-Test, ktorý do displeja posiela dáta s hviezdičkami BTW - hvizdičky defaultne vo svete znamenajú, že vozidlo danej linky je na zastávke
S poctom riadkov suhlasim, chcelo by to aspon tolko riadkov kolko je tam liniek. Ale pri ostatnom nesuhlasim. Pokial je displej "dot matrix" a nie alfanumericka segmentovka tak nie je problem tam vykreslit hocico. Treba len trocha fantazie. Pri vyluke obetujes jeden riadok.
Dlhe konecne sa predsa riesia posuvnym textom. Urcite nenajde displej na ktory sa vojde Namestie Maratonu Mieru
To vážne sa toto niekto v roku 2015 odvážil inštalovať? Hrubý raster, žiadna grafika a o mimoriadnych udalostiach ani nehovoriac. A to nespomínam ten dizajn, no hovoriť o tom v súvislosti s Košicami všeobecne je už ako z vedecko-fantastického filmu.
Áno, inštalujú sa aj dvojriadkové displeje, ale na linkách na perfériách, nie na najvyťaženejšie zastávky. Mimochodom... Že informácie o mimoriadnostiach, pri tom odbavovacom systéme, ktorý Košice majú? Systém je taký sprostý, že to nedokáže ani v autobusoch, nie to ešte na zastávke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus