Reply on: eMareq #3077:
Zas také nereálne to nie je. Predstav si, čo by sa asi stalo, keby zrazu prišla nejaká firma a začala presviedčať magistrát o tom, že s dotáciou, ktorú má DPMK alebo ešte dokonca menšou spraví omnoho lepšiu dopravu? To sa veľmi ľahko môže stať. A nie je to zase tak ďaleko, lebo pokiaľ sa nemýlim, tak podobné scenáre sa už odohrali alebo chceli odohrať aj v susednej ČR.Re #3078 Papyr: Súhlasím, eMareq zovšeobecňuje. Porovnávať efektívnosť investícií do DPMK a povedzme do DPMŽ je prinajmenšom nehorázne
Pykaj za svoju chybu, že si si vybral SAD Prešov. Ja som mal tú česť s nimi absolvovať cestu Praha - Prešov raz a bolo mi to poučením, aby som nikdy viac na dlhé trate touto spoločnosťou nešiel. Okrem iného aj pre ten šialený film, ktorý nám pustili a z ktorého mi bolo zle ?
Re #3083 RW: Na druhej strane si ale zober, že v tej dobe sa nejako extra údržba nerobila. Plno autobusov odchádzalo do šrotu aj po 6-7 rokoch. Princíp socialistického hospodárenia: kúp!, rýchlo rozbi!, kúp znova, nech majú aj oni prácu!
Vladimír