Sarko,bigmac:Kodporovej regulacii-prave sedim v EC133 Slovenska Strela,pijem capovany Topvar,jem ako pravy kozmopolita k tomu madarsky gulas a citam Atlas vozidiel Zeleznicneho magazinu "Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK",kapitolu "860 (ex M475.0,M474.0).A ze co to ma spolocneho s elektrickami,menovite s rozlisovanim T3,T3SU a T3SUCS,ktore je zivotne dolezite pre buducnost elektriciek v CR a SR?Nuz tento citatik,ked sa tu uz castujeme citatmi:"Pri pouziti kontaktni regulace vykonu mohla Statni zkusebna (instituce,ktera regulovala ceny,nebot tehdy neexistovalo trzni prostredi) zaradit seriove vozy do kategorie vyrobku az tretiho stupne jakosti,od cehoz by se odvijelo snizeni jejich prodejni ceny".Ad bludive prudy:asi trvalo 50 rokov,kym bludive prudy vdaka svojmu bludivemu charakteru po velkom bludeni dorazili z PP az do Kassa
Vladimír
L28 je polookruh preto, aby sa nemuslo do Vyšnej Hutky v každom smere. Takto sa tam zachádza dopoludnia smerom do mesta a popoludní smerom z mesta. Kto chce ísť do/z Všnej Hutky v inom čase, môže cez Myšľu. Keby bola v Nižnej Myšli konečné, nedalo by sa to.
Re #3072 eMareq: Iste. Ak presvedčí mesto, prečo nie... DPMP preto už dávno znižuje náklady, aby mohol byť v prípade potreby konkurencieschopný.