Reply on: balky #2088:
Nie, mám na mysli bežnú prevádzku. Vodiči na KT-čkách otvárajú dvere napr. na konečných OC Važec, Amfiteáter (R7) alebo na Žel. stanici. Na Žel. stanici je to najlepšie, pretože na "dvojkovej", aj "šestkovej" koľaji sú z oboch strán vyvýšené plochy.
V Tebou uvádzanom prípade sa jednalo o výluku, preto nemôžeme objektívne posudzovať otváranie/zatváranie dverí. V prípade môjho nápadu by sa pevne stanovili pravidlá a k nedorozumeniam by nedochádzalo.
Je pravda, že vodiči L5 neznášajú. Je to len preto, že sú pohodlní a niektorí navyknutí počas celej služby ani len nevyliezť z kabíny. Nájdu sa aj vodiči, ktorých tá práca baví a s prechádzaním medzi kabínami problém nemajú. V Budapešti majú nespočetné množstvo slepo ukončených konečných zastávok a vodiči tu musia chodiť povonku, pretože cez súpravu 2xT5C5, 3xT5C5 alebo súpravu článkových električiek sa prejsť jednoducho nedá. Funguje to tak celé desaťročia a ani jeden z nich nenadáva, aj keď takto musí prejsť na každej konečnej zastávke. S kultúrou pracovného prostredia to nemá nič spoločné.
Sarko
V minulosti na Železničnej ul. bežne stávali dve súpravy. Jedna súprava má 30 m a rovný úsek koľaje meria 75 m. Okrem dvoch súprav sa na rovný úsek zmestí dokonca ešte jedno sólo. Autá na tom parkovisku parkujú tak, akoby tá komunikácia nebola ani prejazdná. Konkrétne dnes o 20:40 tam stála jedna súprava 2xT3, okolo ktorej nevedelo prejsť auto kvôli zle zaparkovanému inému autu. Následne tam dorazila ďalšia končiaca súprava 392+393. Prístup do budovy PR a prejazd komunikáciou je bezproblémový, nakoľko sa tu nachádza chodník široký cca 1,5 m.