Reply on: BM #2084:
Ohľadne otvárania ľavých dverí na KT8 som si overil informácie a zistil som, že vodič sa žiadneho priestupku nedopúšťa. Cestujúci aj keď vystúpi štandardne vpravo, aj tak prechádza cez dráhové teleso, takže to je to isté, ako keď vystúpi vľavo a prejde najkratšou cestou na chodník. Vypúšťať ľudí vľavo dokonca nie je ani zakázané, ale údajne ak by si niekto ublížil, vodič by z toho problém mať mohol. Vodiči, ktorí tak robia, si toto riziko uvedomujú a preto napr. neotvárajú dvere pri príchode oprotiidúcej električky (konkrétne na OC Važec) a takisto v zime, keď je sneh a ľad.
Sarko
Aj ja si myslím, že zachádzka L6 a 9 (alebo hoci aj len jednej z nich) by zdržiavala.
Ale ohľadne úvrate som dostal super nápad. Čo tak premiestniť úvrať ešte pred zastávku OC Optima a rozšíriť trať rýchlodráhy tak, aby sa do úrovne medzi jestvujúce zastávky a medzi koľaje dosadila ďalšia zastávka? KT-čko by prišlo na zastávku, otvorili by sa dvere z oboch strán, vpravo sa vystúpi, vľavo nastúpi, vodič sa medzitým presunie do druhej kabíny a hneď sa pokračuje ďalej cez úvrať na správnu koľaj...