Neuvaritelna nahoda: vcera som 4 krat cestoval MHD a stikol 4 listky. Ale na troch listkoch bol uplne rovnaky stiknuty kod 1-2-4-7. ( 1018, 3211, 5235? ak sa dobre pamatam).
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Sarko
Aj ja si myslím, že zachádzka L6 a 9 (alebo hoci aj len jednej z nich) by zdržiavala.
Ale ohľadne úvrate som dostal super nápad. Čo tak premiestniť úvrať ešte pred zastávku OC Optima a rozšíriť trať rýchlodráhy tak, aby sa do úrovne medzi jestvujúce zastávky a medzi koľaje dosadila ďalšia zastávka? KT-čko by prišlo na zastávku, otvorili by sa dvere z oboch strán, vpravo sa vystúpi, vľavo nastúpi, vodič sa medzitým presunie do druhej kabíny a hneď sa pokračuje ďalej cez úvrať na správnu koľaj...