Reakcia na: Vladimír #2076:
A nedali by sa tie prejazdy medzi linkami na zst. odstranit tak, ze ostatne linky okrem 5, jazdiace na zst., by si vsetky tie prestavky cerpali na svojich druhych konecnych a nie na stanici? Tu by len prisli a po vystupe by HNED odchadzali naspat. Tak by mohli vsetky chodit napr. na 1. kolaj a L5 by mala pre seba kolaj c. 2. V ramci principu NIKDY SA TO TAK NEROBILO a TO SA NEDA, co tak zachadzanie L6 ku OC Optima, pripadne aj L9? Ale to by museli byt vsetko KT-cka...
Sarko
O dĺžke L6 sa hádať nebudem, všade sú uvedené iné údaje. Jazdná doba na L6 je 22'/24'/28'. Je mi jasné, že Ti vyhovuje uvádzať schválne práve 28' min...
Takže ešte raz, po sčítaní všetkých jazdných dôb v oboch smeroch a dĺžky všetkých liniek v oboch smeroch, je priemerná cestovná rýchlosť bratislavskej električky 20,57 km/h a priemerná cestovná rýchlosť košickej električky 26,7 km/h.
Aby som bol objektívny, v príspevku #2019 som rozdelil aj mestské (cestovná rýchlosť 20,49 km/h) a rýchlodrážne linky (cestovná rýchlosť 31,02 km/h), z čoho jasne vyplýva, že električky v meste sú porovnateľne rýchle a na rýchlodráhe podstatne viac.