Neuvaritelna nahoda: vcera som 4 krat cestoval MHD a stikol 4 listky. Ale na troch listkoch bol uplne rovnaky stiknuty kod 1-2-4-7. ( 1018, 3211, 5235? ak sa dobre pamatam).
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Vladimír
Od soboty sa zavádza ten nový Optima bus. Zdesenie pre Optimu však bolo, že DPMK do ďalšieho obmedzenia dopravy, ktoré ako som spomínal má košického cestujúceho postihnúť v priebehu februára, započítal zrušenie L5. Reálne tak hrozí, že najnovšia košická linka sa nedožije ani prvého mesačného výročia svojho vzniku a Optima bude vrážať prachy do Busu, ktorý sa bude kľukatiť kade-tade po sídliskách a pritom z centra pôjde raz za hodinu R-ka!