Neuvaritelna nahoda: vcera som 4 krat cestoval MHD a stikol 4 listky. Ale na troch listkoch bol uplne rovnaky stiknuty kod 1-2-4-7. ( 1018, 3211, 5235? ak sa dobre pamatam).
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Sarko
Problém nespočíva ani tak v čakaní na konečnej, ako na ich vzájomnej koordinácii, aby sa na konečných nečakalo zbytočne. Na žel. stanici nie je problém podľa potreby otáčať vozidlá cez vrátnu koľaj, resp. navrhnúť príchod na vnútornú a vonkajšiu koľaj tak, aby vozidlá z konečnej plynule odchádzali. Zachádzanie L6 ku OC Optima sme tu už mali, keď sa navarovali oblúky, jeden víkend v smere z Tr. SNP a druhý v opačnom smere. Myšlienka na takúto linku nie je zlá, ale podľa môjho názoru by súčasný stav bol najvyhovujúcejši, keby sa len doladili intervaly medzi L5 a R1. Interval na trase Žel. stanica-kruhový objazd (L5 a L6) by bol rovnaký ako na trase kruhový objazd-Nám. MMM (L6 a L9). Podľa mňa po tom, čo sa L6 obmedzila, veľká skupina cestujúcich začala využívať autobusy. Zriadenie zastávky Krajský súd tomuto smeru trochu pomohla, ale naopak, rozdielne umiestnenie zastávok AD a ED tomu uškodilo (v minulosti sa zastávka ED nachádzala pri hoteli Slovan). Potom sú tu aj vysoko nadhodnotené jazdné doby pre linky, spoje chodia s náskokmi, cestujúci hromžia. Aj takéto "detaily" škodia električkám.