Neuvaritelna nahoda: vcera som 4 krat cestoval MHD a stikol 4 listky. Ale na troch listkoch bol uplne rovnaky stiknuty kod 1-2-4-7. ( 1018, 3211, 5235? ak sa dobre pamatam).
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Ohladom L5. Myslim, ze ta linka je minimalne vyuzita a neviem ci ma zmysel ju dotovat. Najlepsie by bolo opatovne zriadenie optima-busu s tym, ze vodic by dnu nepustal studentov s velkymi batohmi, ktori tento spoj zneuzivali.
Mozno ze by bolo vhodne, ak by L34 alebo L31, ktore premavaju od Carrefouru az po KVP rovnakou trasou, ak by jedna z nich namiesto ferrocentra chodila a zachadzala k optime a odtial na KVP.
Vladimír
Vonkajšiu koľaj, slangovo tzv. "šestkovú" obsadzuje L6 a jedno poradie L5. Druhé poradie L5 zvykne vyčkávať na vratnej koľaji. Ostatné linky prechádzajú slučkou cez vnútornú "dvojkovú" koľaj.
S tým zachádzaním L6 a 9 k Optime to podľa mňa dobrý nápad nie je.
1. Museli by to byť všetko KT-čká.
2. Absolútna väčšina cestujúcich by brala zachádzku ako zdržiavanie dopravy (ani nehovoriac o L9 vo vzťahu Maratón - Jazero).
3. Komplikované otáčanie pri Optime - zastavíš na jednej zastávke, potom stojíš za úvraťou, čakáš kým vodič prejde vozňom atď., zastávka na druhej strane, no skrátka píliš zdĺhavé.
Re #2078 Sarko: Áno, na mestskú časť Moldavskej jednoznačne 10 min. interval patrí. Minimálne 10 min.