Reply on: Vladimír #2076:
A nedali by sa tie prejazdy medzi linkami na zst. odstranit tak, ze ostatne linky okrem 5, jazdiace na zst., by si vsetky tie prestavky cerpali na svojich druhych konecnych a nie na stanici? Tu by len prisli a po vystupe by HNED odchadzali naspat. Tak by mohli vsetky chodit napr. na 1. kolaj a L5 by mala pre seba kolaj c. 2. V ramci principu NIKDY SA TO TAK NEROBILO a TO SA NEDA, co tak zachadzanie L6 ku OC Optima, pripadne aj L9? Ale to by museli byt vsetko KT-cka...
Sarko
Tak porovnajme...
Bratislava:
-dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok elektr. liniek obojsmerne- 508
-priemerná vzdialenosť zastávok- 479,9 m
Košice:
-dĺžka mestských el. liniek obojsmerne- 109,2 km
-počet zastávok mestských el. liniek obojsmerne- 218
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 500,9 m
-dĺžka R-liniek s označením "Z" obojsmerne- 159,4 km
-počet zastávok R-liniek s ozn. "Z" obojsmerne- 147
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1084,4 m
-dĺžka R-liniek bez označenia "Z" obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok R-liniek bez ozn. "Z" obojsmerne- 170
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1434,1 m