Reply on: Papyr #192:
No ano, to je pravda, aj Presov v tom ma v podstate system. Nebol by som vsak rad, kedy sme v KE v tomto smere boli uplne nesystematicki. Plzensky system by som vsak nepovazoval za nejaky vzor, pretoze vzostupny system cislovania liniek podla dolezitosti trakcie (najpr elektricka, potom trolejbus a nakoniec autobus) je podla mna uplne logicky a prirodzeny.
Ciselnu radu 10-20 by sme vedeli v KE dosiahnut precislovanim iba 4-och autobusovych liniek. Zaujimal by ma Tvoj nazor, ako by si riesil linky c. 70-72. Podla mojho narozu by mohli zostat ponechane po vzoru presovskych liniek 17, 30 a 38 .
Ad #191:
Mal by si si trochu precitat aj ostatne prispevky a zistil by si, ze mnohe argumenty BM, ktore mu v tomto, ale aj v predoslych prispevkoch vytykas, uz boli protiargumenty vyslovene .
Sarko
No vidim, ze v tomto sa absolutne zhodneme. Realita je taka, aka je, takze "spekulovanie" je namieste.
Co sa tyka M@rtina, on uvadzal, ze nevie aka je situacia na letisku, nie v MHD. Aj ked som frekvenciu letov uvadzal v prispevku #165, predpokladam, ze to M@rtin asi prehliadol.