J:
No asi tazko premiestnis vsetkych ludi a administrativu z OU, ktore som menoval. Od 1.1. sa to bude volat inak, ale telesne postihnuti obcania si budu kompenzacne pomocky a socialnu vypomoc vybavovat na tych istych miestach. V prispevku som OU spominal vzhladom k nim.
No asi tazko premiestnis vsetkych ludi a administrativu z OU, ktore som menoval. Od 1.1. sa to bude volat inak, ale telesne postihnuti obcania si budu kompenzacne pomocky a socialnu vypomoc vybavovat na tych istych miestach. V prispevku som OU spominal vzhladom k nim.
Vladimír
L60 by som zrušil okamžite. Ako jednu z náhrad by som objednaný SU 12 umiestnil na linku smerujúcu do Vyšného Opátskeho, kde obslúži Domov sociálnych služieb.
Re #285 Sarko: Zaujímavá myšlienka s tým vozidlom pre telesne postihnutých. Ale myslíš, že by bola táto linka vyťažená? A okrem toho, pomer 100 min. jazda a 20 min. prestávka je už aj pre mňa priťažký.
Re #286 J: Opäť pripomínam, že vozíčkar hodlajúci cestovať v MHD, to nie je len športovec, ktorý prišiel o nohy! Mnoho z telesne postihnutých cestujúcich je postihnutých aj mentálne. A od tých žiadne prekonávanie škár očakávať nemôžeš. Skrátka plošina byť musí, a to aspoň manuálna. Ak je pohyb vozíčkov na linke frekventovaný, pre zrýchlenie dopravy a zjednodušenie výkonu práce vodiča je vhodná elektrická plošina.