Byt miliardarom a skusenym hotelierom, z fleku zburam hotel Slovan a postavim tam vernu kopiu hotela Shalkház. Aj keby bola jeho kapacita podstatne mensia, bol by urcite honosnejsi a navstevovanejsi. Dnesny Slovan aj tak ziva prazdnotou a hostia sa navyse stazuju na prilisny hluk z rusnej krizovatky a elektriciek. Navyse sa hotel zacal prepadavat, posledna informacia bola o 2 cm. Skodoradostne si hovorim, len tak dalej...
J
Čítal som si článok v Korzáry o doprave do US Steel a najviac sa mi lúbilo: "Najprv urobili na nás habaďúru s lístkami, keďže si ich môžeme štiknúť len pri vodičovi" Dalo by sa to preložiť: ku.va ešte aj cestovné musíme platiť.
BM: Nástup do NP vozidla bez vysunutia plošiny je pri použití kneelingu pri sebemenšom obrubníku bezproblémový. týto ľudia majú tak nacvičené ruky, že s vozíkom dokážu výjsť aj zopár plytších schodov. Ak nie sú telesne zdatný majú v drvivej väčšine sprievodcu. Vždy sa to dá vyriešiť tak, že ak je vozíčkar na na zastávke sám tak ho vytlačí vdič a nemusí žiadnu plošinu vysúvať (ak nie je elektrická) ak tam je aspoň jeden cestujúci, môže poprosiť tak ako to robia mamičky s kočármi keď idú Do Ik 28X či K BXXX. Výsuvná plošina je dôležitá pri nástupe na zastávke s úrovne vozovky.
Takisto 100% nízkopodlažnosť nie je potrebná. Stačilo by keby boli bez schodov len stredné dvere a bezbarierový interiér. Dokonca si myslím, že je lešpie keď vzadu jeden schod je, pretože vozičkáry sa netlačia dozadu, kde ich pri výstupe nemá možnosť vodič zbadať a oni si samozrejme nezazvonia.