Reply on: BM #279:
Možnože ešte radšej ako L19 na Važci by som videl garantovaný spoj rekonštruovanými KT-čkami so stredným NP dielom. Napríklad na takej L7.L60 by som zrušil okamžite. Ako jednu z náhrad by som objednaný SU 12 umiestnil na linku smerujúcu do Vyšného Opátskeho, kde obslúži Domov sociálnych služieb.
Re #285 Sarko: Zaujímavá myšlienka s tým vozidlom pre telesne postihnutých. Ale myslíš, že by bola táto linka vyťažená? A okrem toho, pomer 100 min. jazda a 20 min. prestávka je už aj pre mňa priťažký.
Re #286 J: Opäť pripomínam, že vozíčkar hodlajúci cestovať v MHD, to nie je len športovec, ktorý prišiel o nohy! Mnoho z telesne postihnutých cestujúcich je postihnutých aj mentálne. A od tých žiadne prekonávanie škár očakávať nemôžeš. Skrátka plošina byť musí, a to aspoň manuálna. Ak je pohyb vozíčkov na linke frekventovaný, pre zrýchlenie dopravy a zjednodušenie výkonu práce vodiča je vhodná elektrická plošina.
Vladimír
1. neviem si spomenúť, aké nástupište je pri Leteckej akadémii. No určite viem, že vozíčkar "dlhší krok" nespraví
2. L60 je nezmysel - obyčajné vyhadzovanie prachov von oknom, vôbec ju nikto nepoužíva. (V praxi) vyhradená preprava vozíčkov je ekonomické šialenstvo. To, že invalidi v Košiciach využívajú viac Maltézsky kríž ako DPMK je predovšetkým hanba a neschopnosť DPMK. Každý vozíčkar, keby na to mal podmienky, by si vybral radšej DPMK.
3. Súhlasím, že pri porovnaní kvality a ceny sa oplatí jednoznačne Solaris. Preto som rád, že ho v Prešove budeme mať.
4. V Prešove sa invalidi nemnožia. Trochu nechápem, čo si tým chcel povedať. L12 je nimi permanetne využívaná, pretože DPMP narozdiel od DPMK prevádzkuje bezbariérovú dopravu v záujme telesne postihnutých cestujúcich. Prešovskí invalidi žiaden Maltézsky kríž nepotrebujú.
5. Ak sú na L19 v sedle štyri vozidlá, znamená to, že sa obieha po 120 minútach, a že na 66 min. jazdy pripadá 54 min. prestávky. Pokiaľ služby L19 nerobia prejazdy na iné linky, tak nekomentujem...
6. Dievčatá, o ktorých píšeš, si istotne nájdu iné pôsobisko.