Reply on: Vladimír #1979:
DPMK určite nič nepodmieňoval a ani by si to nemohol dovoliť. DPMK podľa mojich vedomostí najprv ponúkol električkovú linku, ktorá bola zamietnutá z dôvodu požiadavky prepravy zákazníka až ku vchodu. Až následne DPMK navrhol variantne riešenie výstavbou obratiska. Samozrejme sa dalo čakať, že niečo také nie je reálne. Zákazník nemá problém prejsť pešo o 50 m viac a vzdialenejší vchod využívajú takmer výlučne iba zákazníci vlastnaci automobil.
J
Mám rád naše K2Sky. (bude ich 19)
Vaše KTčka by sme na tisícku nedali.
Máme 56 T6
A 145 T3 z rokov 82, 85 a 89. A asi 10 z roku 1975 pričom 5 je po modernizácii od roku 1999 a dve v roku 1984 a 1992
Modernizácie sa začali aj v réžii DPB a montujú sa TV progres s výmenou interiéru. Niečo ako Pražské T3P. Zatial tento rok 10; 6 takmer hovtových; 4 jazdia vlastnou silou.
Už len vaše info o elinách. Som trpezlivý veď môj najväčší smäd po KE info bol 2.1.2004 zažehnaný
Skôr DPB je matka a DPMK dcéra. Dcéry nebývajú väčšie ako Matky.