Reply on: Vladimír #1979:
DPMK určite nič nepodmieňoval a ani by si to nemohol dovoliť. DPMK podľa mojich vedomostí najprv ponúkol električkovú linku, ktorá bola zamietnutá z dôvodu požiadavky prepravy zákazníka až ku vchodu. Až následne DPMK navrhol variantne riešenie výstavbou obratiska. Samozrejme sa dalo čakať, že niečo také nie je reálne. Zákazník nemá problém prejsť pešo o 50 m viac a vzdialenejší vchod využívajú takmer výlučne iba zákazníci vlastnaci automobil.
Sarko
Pre firmu roka 2003, ehm, pardón 1983, navrhujem zavedenie sekundovej tarifikácie účtovania cestovného, 1 halier/sekundu cestovania. Nakoľko firma roka si môže dovoliť nebrať do úvahy mince v hodnote 1, 2 a 5 Sk, výsledná suma sa zaokrúhli vždy smerom nahor na celé 10 Sk. '-)
Re #1964 J:
No, nezdá sa mi, že by bratislavské električky boli o moc lepšie ako košické. Alebo si už zabudol, že DPB je dcéra DPMK?