No L5 funguje asi tak, že jedna služba, ktorá dôjde na Žst., prechádza na R1 a druhá služba L5 za ten čas točí. V istom ohľade je to na R1 vo VD tiež zlepšenie.
Inak som mal tú česť rozprávať s vodičkou prvej služby na novej L5 (2.1.2004, #523), ktorá sa posťažovala, že vôbec nestíhala a bola strašne vystresovaná, pretože jednak nevedela, kam sa má zaradiť na stanici (dispečer na stanici nebol, tak pre istotu chodila na "dvojkovú" koľaj a otáčala sa cez vratnú koľaj) a potom pri prejazde na R1 mala iba pár minút, aby sa pretabuľkovala a nahádzala idiotské pliešky do znehodnocovačov. Po príchode na stanicu znova rošáda, naviac ručné hádzanie výhybky z opačnej kabíny, kde nie je inštalovaný elektromagnet a na úvraťovej konečnej prechádzanie medzi kabínami. Dosť náročné.
Za 4 dni som na L5 pozoroval pohyb cestujúcich. Dopadlo to presne podľa mojich očakávaní, priemerný počet 20-30 pasažierov sú skutoční návštevníci OC Optima. Študenti linku naopak nevyužívajú, čo môže svedčiť o zneužívaní. Ešte sa nechám prekvapiť zajtra, resp. v nedeľu. Na linke by nateraz bez problémov postačovalo sólo. Veľmi vhod by padol obojsmerný prototyp T6C5, ktorý momentálne premáva v Straussbergu, kde má dokonca identický náter, ako naše KT8D5 v trikolóre. No nebol by to krásny obrázok, po ktorý by si chodili zo všetkých dopravárskych kútov?
Sama odísť určite nechcela! Mala svoju prácu veľmi rada. Vždy som ju videl, ako si na konečnej čistí vozidlo. Vždy bola upravená, v slušivej a čistej uniforme a vždy vysmiata. S každým jednala veľmi priateľsky a porozprávala sa s Tebou o čomkoľvek. Takéhoto človeka, ktorému by mohli byť všetci dokopy vzorom a mali vzdávať úctu, bezcitne vyštvali. Namiesto toho si za volant sadajú niektoré neupravené individuá, ktoré majú problémy s alkoholizmom. Tento problém sa naopak, veľkodušne prehliada...
V Kosiciach musela odist jvoli zakoniku prace a to i napriek tomu, ze chcela pokracovat s autobusom. Pred tym ako sla na trolej mala 6409 alebo 6403 neviem ale presne. robila aj z mojim otcom ale iba v linkovej partii.
Ja som tiež toho istého názoru. Podľa mňa si DP zle vyložili zákonník práce. Vodičke na košickom trolejbuse #1009 som svojho času navrhol, aby sa poradila s právnikom, pretože od začiatku je to jasná diskriminácia. V 3. tisícročí je to niečo neuveriteľné a niečo také je možné asi fakt len na Slovensku...
BM: Aké Bratislavské výnimky. Ak sa v zákonníku práce hovorí o jazdení na troloch, že je zakázané a nič o busoch a elinách, tak môžu jazdiť a v zákoníku práce je už aj nejaká tá klauzula o diskriminácii a ak by vodičku neprijali len preto, že je žena, tak by sa správali protiprávne. Aj keď nechápem prečo na troloch nie a busoch áno. No pochybujem, že by takúto prácu išlo robiť viac ien. Je to náročné na čas. jedine že by mala odrastené deti. Ak DPB bude robiť nábor a žena splní podmienky tak ju musia prijať.
No a nebola to býala vodička trolov bo ja som už dlho nevidel ženu za volantom trolu.
Kolko revizorov je v Kosiciach. V minolom roku som ich stretol 3 krat !!! A to denne cestujem 2 az 4 krat.
A vecer po 20.00, ked je nastup cez predne dvere, urcite nie su revizori v sluzbe. Aspon nie na autobusoch a trolejbusoch, kde kontroluje listky vodic. Kontroluje? Jeden z dvadsiatich. A trolejbusy. Tie otvaraju aj po 20.00 hod vsetky dvere .
Nie vsetci vodici ale vacsina. Takze sa listky ani neoplati stikat.
Ako som napísal, tie naše prešovské, ktoré už celé roky jazdia vraj dostali výnimku. Ak ju vaša nedostala, zrejme niekomu nový stav veci vyhovoval a nechcel jej výnimku vybaviť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír