Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter #1674:
Asi 45
Kolko revizorov je v Kosiciach. V minolom roku som ich stretol 3 krat !!! A to denne cestujem 2 az 4 krat.
A vecer po 20.00, ked je nastup cez predne dvere, urcite nie su revizori v sluzbe. Aspon nie na autobusoch a trolejbusoch, kde kontroluje listky vodic. Kontroluje? Jeden z dvadsiatich. A trolejbusy. Tie otvaraju aj po 20.00 hod vsetky dvere .
Nie vsetci vodici ale vacsina. Takze sa listky ani neoplati stikat.
...alebo chcela odísť sama.
Reply on: Dopravák #1671:
Ako som napísal, tie naše prešovské, ktoré už celé roky jazdia vraj dostali výnimku. Ak ju vaša nedostala, zrejme niekomu nový stav veci vyhovoval a nechcel jej výnimku vybaviť.
Reply on: Vladimír #1670:
Keď je ten zákonník práce, prečo v Blave môžu jazdiť vodičky a v Ke jazdila jedna a aj tú dali preč.
Reply on: J #1666:
Ale inak sa s Tebiou samozrejme zhodujem - pre mňa dôvod, prečo by som inak odmietal ženu za volantom trolejbusu, či autobusu neexistuje.
Reply on: S499.1023 #1660:
Ono všeobecne vodičovi vadí, ak má prestávku na odpočinok a jedenie a predsa sa nemôže vzdialiť od vozidla, pretože občas musí sadnúť za "volant" a obehnúť obratisko, lebo za ním stojaca súprava potrebuje odísť.
Doteraz to tak síce nebolo, ale so zavedením novej L5 boli určité obavy v tomto smere, pretože všetky prestoje tejto linky (a táto linka veruže dóóóósť luxusná) sú riešené práve na stanici. Neviem, či sa obavy v praxi potvrdili, ale skôr by som povedal, že hej.

Re #1662 S499.1023: Veru, ja byť dotknutou ženou, tak sa bránim.

Re #1666 J: Dôvod na to, aby žena nemohla riadiť trolejbus existuje a je prostý - zakazuje jej to Zákonník práce. Z toho dôvodu zmizli vodičky trolejbusov v Košiciach, rýchlo začali klesať ich stavy v Prešove... Tých pár, čo zostalo, má výnimku, ale novú vodičku trolejbusu by už neprijali.
Reply on: J #1667:
Áno aj v Košiciach aj v Blave
Reply on: Dopravák #1665:
A aj sa vnich viezla?
Presne tak. Neexistuje dôvod, prečo by žena nemohla jazdiť na buse či Tbuse.
Reply on: Dopravák #1663:
Samozrejme myslela autobusy v Blave. V Košiciach videla samé nové busy a páčili sa jej.
Reply on: Vladimír #1659:
Boli to Blavácke vodičky - je ich tam cca 5!
Pozri si reprízu v noci!
Také staré a hnusné autobusy" - tak toto som nepovedal ja, ale jedna pani čo žije v zahraničí a bola na návšteve v Blave! Samozrejme myslela to v porovnaní s Košicami 🙂
Reply on: Vladimír #1659:
Zaujímavé, že vo svete je to bežné. A v dnešnej dobe hyperrovnoprávnosti a sexuálneho harašenia by stačila jedna šikovná žaloba neprijatej záujemkyne a bolo by to...
I.
Reply on: Vladimír #1651:
Však na hlavnej stanici vratná koľaj je. Akurát by po jej použití išiel voz riťou dopredu:-):-).
I.
Reply on: Vladimír #1645:
Už rozumiem. A prečo by to súdruhovia vodiči v KE nemohli používať, keď to tam (musím uznať, že vysoko inteligentne) majú?
I.
Reply on: Dopravák #1658:
Obávam sa, že ženu za volantom busu, ak ešte nemá udelenú nejakú výnimku, už neuvidíme nikde. Posledne ma takto ohúrila dáma v Karose B732 v Martine - a musím povedať, že si počínala dravejšie ako ktorýkoľvek jej kolega 🙂
Vo Vadkerti talkshow boli medzi hosťami dve vodičky MHD - jedna autobusárka a jedna trolejbusárka.

Škoda, že v Ke už nejazdí žiadna žena. Pamätám sa ako na 1009 jazdila vodička.
Reply on: J #1655:
Zle som sa vyjadril, viem, že si to tak myslel. Uzávam, že z môjho príspevku znelo, že Ti to neverím 🙂 Skrátka, obaja sa zhodujeme na myšlienke, že vratná koľaj podstatne zjednodušuje manipuláciu s vozňami v otočke.
Reply on: Maťo #1650:
Potreboval by som na teba e-mail. Ak mozes tak mi napis.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.