Reply on: veteran #11241:
Ako má nemecký/rakúsky spôsob ošetrenú platnosť značiek, keď sa niekto na cestu pripojí na križovatke a tie obmedzenia, ktoré sú na ceste už v platnosti, sa nemá odkiaľ dozvedieť? A ďalej, čo v križovatke tvaru Y (alebo tvaru X, kde hlavná cesta zatáča) , obmedzenia sa prenášajú v smere hlavnej cesty? Alebo kam? A čo v prípade križovatiek bez hlavnej cesty? Tento systém sa mi vidí ešte zmätočnejší ako náš. Zmätočnosť nášho sa dá ošetriť elegantne: križovatka bude vždy musieť mať zvislé DZ (niektoré zo značiek pre križovatku), inak sa jedná o výjazd z miesta mimo cesty. Možno trochu drahé, ale ten nemecký systém a jeho nejasnosti sa takto jednoducho ošetriť nedajú. Opravte ma, ak som niečo prehliadol.
KVKV
Zachovanie (zakonzervovanie pre budúcnosť) 1020 považujem za vcelku logický krok , vznikne ucelená rada historických typov.
Trvalá historická linka to patrí v Košiciach do scifi. Na to treba mať tým zapálených ludí so zabezpečením servisného a deponovacieho zázemia. To zatial chýba aj pre obnovenie normálnej trolejbusovej prevádzky. Ked už sme v scifi, to by sa dali zohnať rozne typy trolíkov z celej európy (9Tr, Ziu.., nejaké švajčiarske, nemecké, talianske...) ,aby sa nepreháňali po meste len 15Tr (to bolo len na rozmlsanie šotoušov)