Včera som sa kuriózne dostal k návodu na obojstrannej A4 "Ovládanie klimatizácie v autobusoch SOR 12, 18 CITY" z roku 2016. Okrem obrázkov a vysvetliviek sa v ňom píše "Podľa služobného príkazu 16/2016 je vodič povinný v období od 30.5.2016 do 30.9.2016 používať klimatizáciu pre cestujúcich pri vonkajšej teplote od 25° C a v vnútornej teplote v salóne vozidla od 28° C." Tiež sa uvádza, že nefungujúca klimatizácia môže byť dôvodom odstavenia vozidla.
Viem, že väčšina vodičov by to neurobila, ale tento postarší jednotlivec pri krátkom čakaní na červenej otvoril ľavé okienko a vyhodil na cestu nejaké odpadky. Keď autá prešli, šiel som ich pozbierať a na počudovanie bol medzi nimi aj tento príkaz z oddelenia výpravy 7.7.2016. Zaujímavé bolo, že spoj bol na ceste iba 3 minúty od svojho odchodu z konečnej. Možno nie je vybavená smetným košom.
Viem, že väčšina vodičov by to neurobila, ale tento postarší jednotlivec pri krátkom čakaní na červenej otvoril ľavé okienko a vyhodil na cestu nejaké odpadky. Keď autá prešli, šiel som ich pozbierať a na počudovanie bol medzi nimi aj tento príkaz z oddelenia výpravy 7.7.2016. Zaujímavé bolo, že spoj bol na ceste iba 3 minúty od svojho odchodu z konečnej. Možno nie je vybavená smetným košom.
KVKV
Zachovanie (zakonzervovanie pre budúcnosť) 1020 považujem za vcelku logický krok , vznikne ucelená rada historických typov.
Trvalá historická linka to patrí v Košiciach do scifi. Na to treba mať tým zapálených ludí so zabezpečením servisného a deponovacieho zázemia. To zatial chýba aj pre obnovenie normálnej trolejbusovej prevádzky. Ked už sme v scifi, to by sa dali zohnať rozne typy trolíkov z celej európy (9Tr, Ziu.., nejaké švajčiarske, nemecké, talianske...) ,aby sa nepreháňali po meste len 15Tr (to bolo len na rozmlsanie šotoušov)