Reakcia na: veteran #11241:
Ako má nemecký/rakúsky spôsob ošetrenú platnosť značiek, keď sa niekto na cestu pripojí na križovatke a tie obmedzenia, ktoré sú na ceste už v platnosti, sa nemá odkiaľ dozvedieť? A ďalej, čo v križovatke tvaru Y (alebo tvaru X, kde hlavná cesta zatáča) , obmedzenia sa prenášajú v smere hlavnej cesty? Alebo kam? A čo v prípade križovatiek bez hlavnej cesty? Tento systém sa mi vidí ešte zmätočnejší ako náš. Zmätočnosť nášho sa dá ošetriť elegantne: križovatka bude vždy musieť mať zvislé DZ (niektoré zo značiek pre križovatku), inak sa jedná o výjazd z miesta mimo cesty. Možno trochu drahé, ale ten nemecký systém a jeho nejasnosti sa takto jednoducho ošetriť nedajú. Opravte ma, ak som niečo prehliadol.
KVKV
Jej atraktivita by sa zvýšila, ak by sa už niekto konečne rozhodol zprevádzkovať trať cez Hlavnú. Ako som písal, chýba tu tým schopných ludí a zázemie. Ono sa to dá, ale chce to niekoho ako p.Lehotský a jeho tým. (neveril som, že čermelská dráha , v podstate trať od nikadial nikam, dokáže takto ožiť a dokonca expandovať).
A čo vozový park? Pojazdné sú (zatial/dokedy?) len T1 a T2 a to bez systematickej údržby. Ringhofery sa pomaly rozpadajú, renovácie dvoj a trojdverových T3=???, dostavba dvojstováka =???
Určitú možnosť vidím v založení akejsi "dcérinnej" firmy - záujmovému združeniu po vzore čermelskej dráhy . Bude ?