Reply on: BB-Schuhu #49489:
rodziel je rozhodne v spotrebe, mzda vodiča je rovnaká, údržba a opravy sú vždy individálne u každého vozu, otázka väčšinou je, či sa oplatí napr. poslať dve sóla alebo jeden kĺb - z takéhoto porovnania určite vyjde lepšie kĺb. Avšak porovnávanie v rámci nafty alebo CNG. Porovnávanie naftového sóla a CNG je určite niečo iné, a neviem aký výsledok by to bol. Len uvažujem, že práve vzhľadom na komfort a udržanie (prípade rozvoj) je nasadenie kĺbového vozu vhodné, ak to prepravné podmienky čo i len trochu racionálne vyžadujú.
Ali B.
Výprava kĺbu, kde ho netreba, alebo len preto, aby všetci sedeli (prípadne aby mali pocit väčšieho komfortu pričom sólo by kapacitne postačovalo) = vyššie náklady, ktoré nemá kto zaplatiť.
Kĺb na 24/3 sa občas objaví, ale len v tedy, ak treba hasiť nedostatok pojazdných sólo vozov (sólo voz z 24/3 sa posiela na inú linku, kde kĺb jazdiť nemôže).