Reply on: BB-Schuhu #49486:
"Prostriedky MHD sú predsa určené aj na státie, napísal by som predovšetkým na státie." - To dost zalezi od toho ci MHD povazujeme za socku, alebo chceme aby konkurovala autam (hint: v aute stat nemusis ;)). Na zapade sa postupne stava standardom take planovanie obsluhy kde v spicke sa pocita aj so stojacimi cestujucimi, ale v sedle sa doprava nastavuje tak aby vsetci boli odvezeni po sediacky.Napokon, dolezite by bolo vediet cislo aky je rozdiel nakladov solo vs. klb.
Ali B.
Výprava kĺbu, kde ho netreba, alebo len preto, aby všetci sedeli (prípadne aby mali pocit väčšieho komfortu pričom sólo by kapacitne postačovalo) = vyššie náklady, ktoré nemá kto zaplatiť.
Kĺb na 24/3 sa občas objaví, ale len v tedy, ak treba hasiť nedostatok pojazdných sólo vozov (sólo voz z 24/3 sa posiela na inú linku, kde kĺb jazdiť nemôže).