Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mbc3245 #49324:
V sedle ten minibus moze striedavo jazdit do Spanej Doliny a do Tureckej (ta ma mimo spicky tiez dost blbe spojenie). V spicke bude tocit najma Spaniu Dolinu. Ono zas plat vodica pocas prestoja v SADkach je taka mizeria, ze na nizkej spotrebe minibusu by sa usetrilo viac nez by sa stratilo na tej smiesnej mzde pocas prestojov.
Reply on: fonzo #49323:
Existuje viacero modelov ako to prevadzkovat, napriklad obec Zavod (na Zahori) si kupila jednu SORku ktorou vozi ludi z dediny na stanicu a spat, vozi to nejaky miestny vodic, raz za cas su naklady ist s tym niekde do Levar natankovat, ale rozhodne nie na dennej baze. Tazko povedat ako si robia udrzbu, ale kazdopadne to nejazdi denne niekam kde maju technicku zakladu. Jedina nevyhoda je ze ked ide ta SORka na STK, alebo nieco tak proste jeden den to nejazdi ?

Ono dalsim riesenim problemu s presunmi je aby ten presun bol prejazd na 43ku v nejakom okrajovom case 🙂
Reply on: mbc3245 #49324:
A kto plati velke autobusy teraz? A co robia autobusy cez diery teraz? Zeby jazdili ine spoje? A vodicov cez diery niekto plati? Co ja viem tak dostavaju mizernych par drobnych za "pracovnu pohotovost"...
Reply on: fonzo #49323:
co tak sa na SAD ZV vykaslat a nasadit tam sukromnika alebo obec spania dolina by sa mohla postarat , jedine co by bolo treba vyriesit l43 aby sa pripoj stihol otocit to je z mesta na dolinu a z doliny do mesta
Reply on: 810zssk #49322:
a ten midibus bude medzi dierami robit co? kto zaplati vodica ktory bude dakde na konecnej L41 stat 2 hodiny? a kto zaplati tie midibusy?
Reply on: 810zssk #49322:
no netreba zabúdať že celých 9 by to nebolo, pretože aj minibus by sa musel presuvať z mesta/do mesta, do vozovne. ak nie aj každý deň, tak aspoň každý druhý. jedine, ak by zvýšili dotáciu, čo pochybujem. alebo že by ten presun bol na naklady SAD. čo pochybujem opäť.
Reply on: roman85 #49320:
Presne tak, pripojny minibus. Usetria sa cca dve tretiny dlzky linky, teda hned z toho sa moze pocet spojov strojnasobit (dalo by to 9 spojov), dalsie financie sa usetria na nizsej spotrebe - opat moznost pridat spoje.
Reply on: roman85 #49320:
keby nie auto ale ten autobus chodí 10x za den na španiu dolinu, myslím si že by bol dostatočne vyťažený, na to aby chodil 10x denne ? . minimálne ráno a poobede určite, v iných časoch by stačil aj ten minubus, to platí aj pre iné obce.
http://bystrica.sme.sk/c/6941387/do-atraktivnej-spanej-doliny-jazdia-tri-autobusy-za-den.html -najlepsie riesenie by bolo zrusit bus uplne , a vytvorit akysi pripoj 9 miestne osobne auto , z ulanky mhd 43 by nadvazoval pripoj na sspaniu dolinu , tureckej .... pretoze 3 spoje ludi do mhd nedostanu a taktiez su to obce kde sa do a z roboty nedostanete bez auta , keby chodilo auto na spaniu 10x denne by aj cestujucich pribudlo
Reply on: JOSH #49318:
1. ISIC mozes pouzivat u toho dopravcu u ktoreho si si ho nabil prvy krat (ak si ho nabijes u niekoho z clenov zdruzenia EMbase, mozes ho pouzivat aj u ostatnych. SAD ZV ani DPMBB ale v EMbase nie su). Novsie karty umoznuju mat "viac" penazeniek, takze mozes mat nabite peniaze u viac dopravcov (aj mimo EMbase), ale u kazdeho mas samostatny kredit. Pokial ide o predplatne listky, tam mozes mat sucasne predplatne listky roznych dopravcov bez problemov.

2. Mesacnik zakupeny v BB plati na linkach MHD BB + na tych primestskych linkach kde v ramci mesta plati tarifa MHD. U inych dopravcov neplati.
ake mate skusenosti s ISICOM a mesacnikom da sa potom pri inych dopravcoch bezproblemovo pouzit, alebo na primeststkych linkach ?
Nový Citelis 18M pre MHD BB zaradený do prevádzky pod číslom ZV-718CR ?
http://evidencia-dopravcov.eu/zobraz_voz.php?id=13539
Reply on: mirkobb #49314:
"touto linkou budú spojené dve významné priemyselné časti mesta, v južnom sektore na Zvolenskej ceste a novovznikajúci PP"
Áno je pravda, že linkou budú spojené tieto priemyselné časti. Ale naozaj len linkou, nie však konkrétnymi spojmi danej linky, nakoľko všetky spoje z Priemyselného parku budú vedené len po Železničnú stanicu.
Na L41 bude teraz teraz vidlička - Senica / Priemyselný Park (navyše s 3 možnými konečnými PP most, MED-ART a BURGMAIER), čiže predpokladám že výveska L41 bude dosť neprehľadná, preto spoje do PP mohli byť radšej vedené ako osobitná linka (môj názor), kvôli prehľadnosti.
Ani ja akosi nevidím materaz zmysel tej zastávky Priemyselný park, most, uvidí sa až za plnej prevádzky.

Mimochodom, včera som zhliadol odchádzať ZV-152CA zo ŽST do Burgmaieru na zmluvnej doprave s 2 ľuďmi na palube, takže mám tušenie, že tie nové spoje veľmi využívané nebudú. Je ale pravda, že ich budú môcť využiť aj cestujúci do zastávok na Partizánskej ceste.
Kto nebol na Grand Prixe vo Zvolene, tak tam bol tento "prototyp" od ŽOS Zvolen http://evidencia-dopravcov.eu/photo.php?id=35858&from=all na evidencii je viac fotiek. ?
Reply on: fragma #49311:
Je síce fajn, že touto linkou budú spojené dve významné priemyselné časti mesta, v južnom sektore na Zvolenskej ceste a novovznikajúci PP. Príde mi ale nie moc štastné riešenie, že to bude zrovna linka ktorá bude mať de facto dve konečné, súčasnú v Senici a aj tú občasnú v PP.
Čo ma ale najviac zarazilo na tom novom CP, že niektoré vybrané spoje budú končiť iba v zastávke Priemyselný park - most, čo mi príde ako "moc zvláštne" riešenie, ktoré teda (aspoň v mojom ponímaní) postráda "akýkoľvek hlbší zmysel"..?! Na konečnú Burgmaier je to snáď iba ďaľších 500 m, takže prečo nie až tam..? Taktiež som zvedavý, kde sa v tomto prípade budú tie autobusy na tej občasnej konečnej "Priemyselný park - most" otáčať..?
Kompletná informácia k preukazom ISIC a ITIC:
http://www.sadzv.sk/isic-karty
Menšie zmeny cestovných poriadkov od 1. 10. 2013
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/zmeny-v-cestovnych-poriadkoch-od-01102013

Pridané vložené spoje do Priemyselného parku do MHD linky č. 41:
zo zastávky Železničná stanica
-do zast. "BURGMAIER": 5:25x, 13:20x, 21:15x (naspäť 6:05x, 14:10x, 22:05x)
-do zast. "Priemyselný park. most": 6:20x, 7:20x, 9:20x (naspäť 6:40x, 16:05x)
-do zast. "MED-ART": 16:32x, 18:30x (naspäť 16:55x, 18:55x)

http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_12/60114101_011013.htm

z drobných zmien PAL spomeniem v okrese Brezno pridanie zast. "ČSA" pre spoj Č.Balog Dobroč-BR-Banská Bystrica, AS o 8:22x, či posun MHD BR L1 z Mazorníkova na ŽST z 5:15 na 5:30(6)+
Takto nejako bude vyzerať nový Crossway EURO VI:
http://www.autobusi.net/img/2013/ivecobus_crossway_euro6.jpg
s prednou maskou zjednotenou s Urbanwayom. ?
Reply on: fragma #49308:
keby len zvnútra... on tak jazdí označený aj zvonka... a nielen tento voz...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.