Na to, že tieto eliny majú už svoje roky, s vínimkou 7957 a 7958 (Dopravní podnik Praha), jazdia slušne. No predsa ČKD, to je neskutočný výrobca. Viď príklad 80-ročné T3-ky.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | T6A5/I | 7901 – 7934 | 1991 – 1992 | 1992 | — | 34 |
2. | T6A5/II | 7935 – 7946 | 1993 | 1993 | — | 12 |
3. | T6A5/III | 7947 – 7956 | 1996 – 1997 | 1997 | — | 10 |
4. | T6A5/III | 7957 – 7958 | 1996 | 2006 | — | 2 |
Total | 1991 – 1997 | 58 |
Length | 14700 mm |
---|---|
Length over couplers | 15640 mm |
Width | 2500 mm |
Height | 3140 mm (výška skrine)
3600 mm (výška so stiahnutým zberačom) |
Working height | 6000 mm |
Height of floor | 920 mm |
Doors | 3 |
Number of seats | 28 + 1 (#7901 - 7904)
29 + 1 |
Number of standing places | 136 (8 os./m2) |
Design load | 165 + 1 |
Weight of unloaded vehicle | 18700 kg (#7901 - 7946)
19500 kg (#7947 - 7958) |
---|---|
Gross vehicle weight | 30300 kg (#7901 - 7946) |
Motor control | ČKD TV3, pulzná regulácia s tyristormi |
Engine | TE 023 A01, jednosmerný, sériový, štvorpólový, s vlastným vzduchovým chladením, 300 V DC, 175 A |
Continuous power output | 45 kW |
Number of motors | 4 |
Total power output | 180 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
7901 | vehicle in service: 58 (100 %) |
7901 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 4 (6.9 %) |
TomJ
Aj tak mi to celé príde divné. Ak mali nejakú závažnú poruchu, nebolo riskantné nasadzovať ich hoci len ráno? Čo keby sa niečo stalo? Alebo tam bol len nejaký byrokratický problém a prižmúrili oči, že ráno teda jazdiť môžu?