Fleet number: | 7913 | ||||||||||||||||
Type: | T6A5/I | ||||||||||||||||
Builder: | ČKD Tatra, a. s., Praha | ||||||||||||||||
Serial number: | 179113 | ||||||||||||||||
Manufactured: | 1991 | ||||||||||||||||
In service: | 1.3.1992 | ||||||||||||||||
Acquisition price: | 3 176 820 Sk | ||||||||||||||||
Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||
Couples: | 7913+7908+7914 (14. a 15. septembra 1996)
7913+7914 | ||||||||||||||||
Ads: | Chemosvit
Tatratour (1997? - 4/1998) Lucent Technologies (5/1998 - ?) Rajo (2001 - 7/2003) Sandoz (28.4.2006 - 4/2007) IBM (reklama na ľavej bočnici) (IV/2008) | ||||||||||||||||
Accidents: | 22.11.1996 o 14.58 na linke 5 sa súprava zrazila na križovatke v Dúbravke s osobnym autom. Bol jeden zranený.
Kuriózna nehoda s autobusom nočnej linky v Rači (1998) - do súpravy, ktorá bola na služobnej linke o približne 3. hodine v noci nabúral v Rači autobus nočnej linky a poškodil jej ľavý bok takmer po celej dĺžke súpravy. Na vine bol vodič autobusu, ktorý nepredpokladal, že sa tam v tom čase bude nejaká električka vyskytovať. | ||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Polpantograf Stemmann-Technik Fb 80
Inštalácia komunikačného a kamerového systému UniMoCom (2010) - systém sa využíval iba krátko a neskôr bol demontovaný. Celková oprava (2011) Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (jar 2024) | ||||||||||||||||
Information system: | BROSE, čelný prevíjací (do 2002)
Strešné prevíjacie kocky (do 2002) BUSE BS 100 (od 1999) BUSE BS 120 (od 1999) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2002) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||
Other data: | Vozeň pokusne premával ako súčasť súpravy 3xT6A5 7913+7908+7914 počas Račianskeho vinobrania v dňoch 14. a 15. septembra 1996 na linke 11.
Bočné označenie linky mal kvôli reklame Rajo presunuté k zadným dverám. | ||||||||||||||||
Last records of service: |
|