Náhradou bude nová linka spoločnosti Slovak Lines Express.
Regionálne autobusové spojenie do Wolfsthalu a Hainburgu sa v blízkej dobe dočká zmien. Súčasnú linku 901, ktorú prevádzkuje Dopravný podnik Bratislava, od 15. januára 2017 doplní spoločnosť Slovak Lines Express novou linkou 102829 Bratislava - Hainburg, ktorá bude premávať z autobusovej stanice na Mlynských nivách cez Most SNP, Wolsfthal do Hainburgu. V úseku Most SNP - Hainburg bude obsluhovať rovnaké zastávky, aké obsluhuje linka 901. Podľa zverejneného cestovného poriadku platného od 15. januára 2017 budú spoje novej linky odchádzať spod Mosta SNP i z Hainburgu o 5 minút neskôr oproti linke 901. Počas dňa bude zavedený hodinový interval. Tarifa novej linky bude rovnaká ako na linke 901, cestovné lístky bude možné zakúpiť u vodiča, alebo cez internet na stránke spoločnosti Slovak Lines. Platnosť zľavneného cestovného na linke Slovak Lines sa bude vzťahovať aj na osoby s vekom do 26 rokov a od 60 rokov.
Premávka linky 901 by však istý čas mala byť zachovaná, a to až do skončenia platnej licencie resp. zrušenia licencie na linku. Až následne bude linka 901 zrušená. Stará linka 901 aj nová linka 102829 preto budú od 15.1.2017 jazdiť súbežne a s päťminútovým rozdielom medzi odchodmi.
Dopravný podnik Bratislava zaviedol linku 901 v roku 2008 pôvodne do obce Wolfsthal, od 21. marca 2009 bola predĺžená až do Hainburgu.
Aktualizácia 31.1.2017: Dopravný podnik Bratislava na konci januára oznámil, že počet cestujúcich na jeho linke 901 sa po zavedení novej linky neznížil, preto bude túto linku prevádzkovať aj naďalej.
810zssk
"Aby sa napríklad do Rusoviec dali použiť 90, 91 aj 9xx, bez hlbšieho štúdia CP, taríf, zliav a čo ja viem čoho všetkého" - Ako bez "hlbsieho studia CP" zistis, ze 90 a 91 ano, ale 92 uz nie? A co ak by si chcel zaviest linku z Jarovce do Kittsee, to by v tvojom "systeme" malo ake cislo? 8kove (Rakusko), ci 9kove (Jarovce)? ? Navyse, podobne oznacovanie viacerych liniek obsluhujucich tu oblast povazujem nie len za zbytocne, ale aj za kontraproduktivne, kedze zbytocne vedie k tomu ze ak cestujuci z nejakej priciny nema optimalny vyhlad na cislo linky (ciastocne zakryte, nedostatocne ostre, atd.), tak sa mu tazsie rozlisuje aka linka to je. Ovela radsej mam ked mi zo zastavky idu linky 20 a 63, nez 20 a 28.
"Ak by bolo oblastné číslovanie samo sebe naozaj taká blbosť, načo sa vôbec číslovalo prímesto či S-vlaky? Načo majú aj iné IDS číslovanie podľa oblastí?" - Po prve, to ze OBLASTNE cislovanie je blbost, neznamena ze CISLOVANIE je blbost. Po druhe, to ze niekto nieco robi este neznamena ze to je dobre. Po tretie, rozne sotocislovania rozhodne nie su nejakym beznym stavom, povedal by som ze je to znacne mensinova zalezitost (ekvivalentne by som sa teda mohol ja opytat naco maju ine IDS neoblastne cislovanie).