"cize lektricke nejake fyzikalne zakony zakazuju jazdit po povrch potom co uz jazdila v plytkom tunely?" asi myslel tých pár metrov na Bosákovej, pokiaľ sa dostane na most.
Pocet obyvatelov BA klesa na ukor toho ze v suburbannych zonach a sice v obciach okresov MA, PK a SC klesa... to znamena ze BA sa rozsiruje do sirky, len to este nie je BA, no je velmi vysoky predpoklad ze coskoro sa tieto obce integruju do BA...
nie je to nic s plodnostou, ta s tym nic nema, ale s trendami migracie
Podložený vývoj plodnosti obyvateľstva v Bratislavskom regióne, čo? ? Pokiaľ viem, počet obyvateľov akosi klesá...
Do Stupavy ti električka ani metro nepôjde. Stále vravím o električke, ktorá je o kategóriu vyššie než klasická t. j. znamená okrem iného aj menej staníc a zastávok + doplnková doprava.
Nie. Stagnovala pre nerozhodnost. Konzervovali sa obe varianty (ako elektrickova siet, tak i metroplany). Na skodu obom variantom. Keby sa rozhodlo jednym alebo druhym sposobom dakedy pred 15 - 18 rokmi, mohlo to vyzerat inak.
1a. Neviem preco hovorite o polozapustenom variante, ked ja hovorim o tzv. plytkom tunely.
1b. Developer moze byt nuteny uzemnym a stavebnym rozhodnutim realizovat tzv. vynutene stavby (ako uz dnes musia napriklad stavat svetelne krizovatky a pod), ktore by boli napriklad aj tieto prekrytia. Ci bude konkretny projekt prinosom alebo degresom zavisi od konkretneho architektonickeho spracovania.
2. Ekonomika je moja silna stranka (i ked nie ekonomika stavieb ako specializacia) a povolanim som projektovy manazer. Rekonstrukcia caka len asi 30% trate v centre a tyka sa kolajnic a podvalov, zvrsok je vacsinou v poriadku. Prestavba na podzemny variant je ovela komplexnejsou a komplikovanejsou akciou nez len vymena kolajnic, hlavne terenne prace. Rekonstrukcia Stareho mosta nie je zase az taka velka polozka z celeho rozpoctu. Rekonstrukciu treba realizovat vsak v kazdom pripade, verzia s elektrickovym zvrskom je vsak o cca 400 mil drahsia nes s cestou.
3. Mozno spominani su odbornikmi a kompetentnymi, rozhodne sa tak nechovaju a rozhodne sa tak neprejavuju. To vsak uz nie je moj problem.
1. cize lektricke nejake fyzikalne zakony zakazuju jazdit po povrch potom co uz jazdila v plytkom tunely?
2. Nemas ani len potuchu akym sposobom sa bude rekonstruovat Stary most, inak by si nenapisal to co si napisal.
3.EU dala na budovanie tunela pod Bratislavou 140mil. Eur. To je 4,7mld. A to nestaci. Predpokladane naklady su 12mld. Mas pocit, ze nas premier da Bratislave 7mld korun.
5. Nie, stat a ZSSK nefinancuje mestsku hromadnu dopravu. mesto Bratislava sa bude musiet podielat na financovani strat vo verejnom zaujme.
6. s 59 sa kruto mylis, lebo to bude linka, ktora sa bude rusit ak bude v Petrzalke elektricka.
Co sa stane ak sa tunel stavat nebude. Ak sa ten projekt zastavi pre neopodstatnenost? Ma Bratislava cakat kym dostane pociatocnych cca 20mld Sk aby si mohla postavit metro z Janikovho dvora na Kamenne namiestie?
- Električka môže ísť pozdĺž celej Petržalky v plytkom tunely, vyjsť môže pred Bosákovou.
- Tunel je obyčajná podzemná železničná trať a medzinárodný koridor, nie trať NDS.
- Náklady za prevádzku NDS v intervale 5 minút bude platiť štáť prostredníctvom ZSSK?
- Električka poskytne nové spojenia a z miest, odkiaľ tieto linky nejazdia. Kam bude podĺa teba jazdiť NDS?
- Petržalky NS MHD odbrebení celú MHD? Ako odbremení dopravu v Karlovej Vsi, Dolných honoch, Patrónke, DNV, Záhorskej Bystrici, Čunove, Dúbravke, Lamači? Nijak.
"Podla mna by sa 93, 59 ani 98 neodbremenili z dovodu, ze eliny by bola v dalekej pesej dostupnosti pre tych ludi, ktori ich vyuzivaju" - to bude mať ten NS MHD v Petržalke hustejšie zástavky ako električka, alebo som zase niečo nepochopil?
Tie CSS sa nemali začať stavať, kým nebolo jasné kto urobí signálne plány. Na druhej strane ma to neprekvapuje... A stavím sa, že tak ako sa dokxxvila preferencia, ako sa dokxxvila doprava na Dlhé Diely, tak to bude aj s tou pepkou ?
keby sa vybudoval skutocny NDS a nie len jedna radiala ktoru budu vsetci s kalifornskymi usmevmi nazyvat NDS tak by ten problem nebol...
pre mna je NDS trat do petrzalky, ktora bude rychla a mat malo zastavok + siet elektriciek v samotnej petrzalke. Petrzalka je dost velka na to aby mohla mat vlastnu siet elin...to bude NDS... nie jedna radobyradiala ktora sa bude nazyvat NDS
pri tej prestavbe uz ale treba mysliet na buducnost... BA skor ci neskor metro, alebo rychlu podzemnu elektricku potrebovat bude...
v zeleznicnej doprave su rychliky, v automobilovej dialnice, a pri elinach NDS/Metro... u nas nic take nie je... Ked sa bude pisat rok 2050 a ja budem chciet ist zo stupavy elektrickou do Bernolakova, tak hadam nepojdem 140 zastavok?? mozno je to smiesne, ale treba rozmyslat aj nad buducnostou... ked uz sa ma rekonstruovat a maju sa rozkopat ulice, tak nech uz to ma perspektivu
A prečo je tomu tak? Prečo stagnovala a stagnuje električková doprava? Pretože metro-fundamentalisti chcú mať metro v celej Bratislave. Iný systém sa nedá vybudovať, pretože ľudia by ho nepochopili a diskutovať o ňom nemôžeme, pretože sú všetci na obede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
1a. Neviem preco hovorite o polozapustenom variante, ked ja hovorim o tzv. plytkom tunely.
1b. Developer moze byt nuteny uzemnym a stavebnym rozhodnutim realizovat tzv. vynutene stavby (ako uz dnes musia napriklad stavat svetelne krizovatky a pod), ktore by boli napriklad aj tieto prekrytia. Ci bude konkretny projekt prinosom alebo degresom zavisi od konkretneho architektonickeho spracovania.
2. Ekonomika je moja silna stranka (i ked nie ekonomika stavieb ako specializacia) a povolanim som projektovy manazer. Rekonstrukcia caka len asi 30% trate v centre a tyka sa kolajnic a podvalov, zvrsok je vacsinou v poriadku. Prestavba na podzemny variant je ovela komplexnejsou a komplikovanejsou akciou nez len vymena kolajnic, hlavne terenne prace. Rekonstrukcia Stareho mosta nie je zase az taka velka polozka z celeho rozpoctu. Rekonstrukciu treba realizovat vsak v kazdom pripade, verzia s elektrickovym zvrskom je vsak o cca 400 mil drahsia nes s cestou.
3. Mozno spominani su odbornikmi a kompetentnymi, rozhodne sa tak nechovaju a rozhodne sa tak neprejavuju. To vsak uz nie je moj problem.