Reakcia na: Ike #96545:
Nikde som nevravel o prestavbe starej na podzemnú. O podzemnom riešení hovorím v líniach centrálneho okruhu NDS zakresleného v ÚP, kadiaľ električka teraz nechodí, plus nové trate.Na existujúcich tratiach mimoúrovňové križovania, krátke podzemné úseky a preferencia.
Marcelllooo
- problem s elektrickou v plytkom tunely je, ze sa nema ako dustat na druhy breh a ako tam pokracovat, kedze mesto na podzemny variant nema. Cize prakticky sa to s elektrickou urobit neda.
- polozapustena je rovnako nemestotvorna ako estakadna. elektricka sama o sebe nie je mestotvornym prvkov. zdoraznim: ja hovorim o tzv. plytkom tunely, nie o polozapustenom. Najnovdie nielen ja, ale uz aj magistrat aj Petrzalka. chavalabohu.
- Z casti mas pravdu, ale sposob, ktory navrhujes k tomu celkom nevedie. nie je to navyse jediny dovod.
- zatialco maju pesi uzky chodnik, budu ho mat aj potom, lebo dvojpruch bude pre elektricky. Ak hovoris o tom druhom byvalom zeleznicnom, tak ten mozu mat nezavisle od eliny, nakolko Stary most sa bude rekonstruovat tak ci tak.
- Co sa tyka ekonomiky jednej a druhej alternativy: tunel buduje stat z eu penazi, nie mesto, takze sa setri.
- prevadzkove naklady su nieco ine ako naklady investicne. prevadzkove naklady bude znasat zase len stat prostrednictvom ZSSK.
- Podla mna by sa 93, 59 ani 98 neodbremenili z dovodu, ze eliny by bola v dalekej pesej dostupnosti pre tych ludi, ktori ich vyuzivaju
- Filialka ma byt druha hlavna stanica, vyznamom rovnocenna s Hl.st. NS MHD odbremeni celu MHD.