"...potom sem napíš koľko zubov ti ostalo..."
No, ja Ťa síce osobne nepoznám, ale Laminátku poznám a dosť pochybujem, že by to bol on, kto by po fyzickom konflikte rátal zuby.
A celkovo by som sa chcel Laminátky zastať. Je to človek, ktorý má dosť hlboké znalosti o doprave a má za sebou aj náležitú prax na koľajach i pri točení veľkým volantom. Jeho príspevky, ktoré zosmiešňujú protistranu (musím priznať, že niekedy dosť hrubým spôsobom, ktorý je aj mne proti srsti), však zvyčajne nasledujú až po tom, čo protistrana tvrdošíjne trvá na svojom omyle napriek nedostatku relevantných argumentov. Čím však nechcem povedať, že urážky v slušnej diskusii schvaľujem - sú nenáležité a rozhodne nepomáhajú jej úspešnému ukončeniu, ba práve naopak. Tým skôr, keď ide o diskusiu písomnú a každý si môže prečítať, čo vyplodil, prv, než príspevok odošle - pri ústnej diskusii sa slovo, ktoré vyletelo z úst, už späť vziať nedá.
Asi tak. Keby som napísal dajme tomu,že doprava Na Pantoch alebo na Východné je na nič tak automaticky by som sa tam podľa neho musel presťahovať,alebo tam dakoho mať, proste nejak musel byť naviazaný na tú lokalitu. O tom,že som písal dosť o veľa o spojení Háje - STU, je známe. Ale niesom tak obmedzený,ako si on o mne myslí,že neviem o problémoch ostatných mestských častí s dopravou. Trebars,že vlakové spojenie DNV - Lamač - Železná studienka - HL.ST. (napr. L121)by pomohlo viem. Určite by bola 21 menej natrepaná a samozrejme,že spojenie Východné - Predmestie by uľahčilo cestu ľuďom na Východnom za prácou a ľuďom ktorí tam cestujú za prácou na Východné (L155).
Semafory by to chcelo v celom meste, hlavne na Riviére pre električky aby mali zelenú a na Pionierskej. Vlastne vybudovaním električkovej preferencie a predĺžením vzdialeností zastávok na 400m a viac by sa dali aj tam vodiči ušetriť a použiť na autobusy,resp. trolejbusy kde si nepomôžeš,lebo tie stoja v zápchach tak či onak. V terajšom stave ako to je, je L38 luxus a to nemalý. Napr. cintorín v Petržalke neni vôbec obsluhovaný MHD. Podotýkam,že na ten cintorín nechodím,ani som tam nikdy nebol,aby si niekto (nie ty ? ), že pretláčam zas do popredia dáku mne vyhovujúcu linku.
S tým, že linka 38 je chorá, súhlasím. Hodinový interval je nanič, keď pohreby idú v rýchlejších intervaloch, tak či tak musíš ísť 37, alebo dlho čakať. Ale zachádzanie 37 by nič neriešilo, pretože tam je chronometráž dosť natesno a keby si pridal zachádzku ku krematóriu, potreboval by si ďalší voz, takže by si žiadneho vodiča neušetril. Chcelo by to vybudovať poriadny chodník od krematória k zastávke a tlačidlové semafory, aby sa dalo bezpečne prejsť cez hlavnú cestu - a potom zrušiť 38 bez náhrady.
Počuj ak chceš nadávať mne na mojich rodičov tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí! Už mám dosť tvojich urážok mojej rodiny, potom tej babe z ktorej si sa vysmieval či ju znásilnili v noci keď čakala na autobus až po drzé poznámky na ostatných! Prídi nám to každému povedať osobne do očí a potom sem napíš koľko zubov ti ostalo,ok? Zakomplexovaný frajerko. Tebe sa nepáči keď píšem ako je doprava na nič v Petržalke, ako je doprava na nič cez víkendy v Prievoze a na Drieňovej... Nie som jediný komu tu žereš nervy.
P.S.:Moja mama pracuje cez 30rokov u ŽSR a otec 25,ale niesú vôbec na vysokých postoch,kde by mohli trhnúť peniaze. Takže než dakoho urazíš tak premýšľaj. Pracuješ vôbec,či ako? Lebo s tvojim vystupovaním by som ťa vyrazil aj od smetiarov. Či ťa platia z DPB,že náš sem chodíš buzerovať,poúčať atď.? ?
Ja som v pražských T3 cítil smrad bezďákov, tamojší vodiči ich ani nevyrazli z vozidiel na obratiskách (aspoň dvakrát som to videl). Horší smrad bol v električkách iba v Budapešti. To bolo naozaj na grc. Konkrétne v T5C5 boli traja bezďáci.
takže ešte raz...
veta "sedačky v T3 sú nepohodlné" NEZNAMENÁ, že sedačky v E6 sú pohodlné ! Ty si to ale presne takto prebral a na základe toho si argumentoval.. Teda niečím, čo som nikdy nepovedal..
Serie ťa, že ti nezostal žiadny šotoargument pre šotohračky do BA, čo? Čo si vyberám? Hovorím, že drístaš hovadiny ako celok a na tom trvám. Skús argumentovať, nereagovaním nič nevyvrátiš ani nedokážeš.
Ako sorry, priateľu, ale kde si nabral tie bludy o vodičoch profesionáloch v EÚ a o skoršom odchode do dôchodku? Aké KOKNKRÉTNE predpisy EÚ máš na mysli? Však to pravidlo, že na D ti stačia dva roky vlastníctva B a nič viac, prišlo z EÚ!!! A študenti ťahali BEÚS z hovien dlhé roky, už za socíku, aj ja som prišiel do DPB ako študent a všetko bolo v poriadku! Len nerob z krútenia koláčom posvätnú kravu! Asi proveľmi počúvaš odborárske kecy! Alebo možno aj ty sám budeš nejaký odborársky funkcionár!
Už by si mohol prestať.. Vyberáš z mojich príspevkov len to, čo sa ti hodí, ak si si všimol, už som na tie tvoje sprosté príspevky nereagoval a ani nebudem,,.. A vo Viedni som bol dosť veľa krát..
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..
To sú mi fakt argumenty. A sedačky v E sú pohodlné? Povedz pravdu, bol si v živote vo Viedni alebo si len šotografie videl?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..