Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #84809:
On si zrejme na tomto fóre vybíja zlú náladu, zatiaľ čo všetci ostatní to majú ako voľný čas, ale veď vždy sa musí nájsť jeden debil...
Reakcia na: Martin Fundárek #84810:
Semafory by to chcelo v celom meste, hlavne na Riviére pre električky aby mali zelenú a na Pionierskej. Vlastne vybudovaním električkovej preferencie a predĺžením vzdialeností zastávok na 400m a viac by sa dali aj tam vodiči ušetriť a použiť na autobusy,resp. trolejbusy kde si nepomôžeš,lebo tie stoja v zápchach tak či onak. V terajšom stave ako to je, je L38 luxus a to nemalý. Napr. cintorín v Petržalke neni vôbec obsluhovaný MHD. Podotýkam,že na ten cintorín nechodím,ani som tam nikdy nebol,aby si niekto (nie ty ? ), že pretláčam zas do popredia dáku mne vyhovujúcu linku.
Reakcia na: S499.1023 #84805:
Choď už s tým ŠOTO do riti, a veľmi rýchlo !!!!!!!
Reakcia na: Själavrak #84788:
S tým, že linka 38 je chorá, súhlasím. Hodinový interval je nanič, keď pohreby idú v rýchlejších intervaloch, tak či tak musíš ísť 37, alebo dlho čakať. Ale zachádzanie 37 by nič neriešilo, pretože tam je chronometráž dosť natesno a keby si pridal zachádzku ku krematóriu, potreboval by si ďalší voz, takže by si žiadneho vodiča neušetril. Chcelo by to vybudovať poriadny chodník od krematória k zastávke a tlačidlové semafory, aby sa dalo bezpečne prejsť cez hlavnú cestu - a potom zrušiť 38 bez náhrady.
Reakcia na: S499.1023 #84803:
Počuj ak chceš nadávať mne na mojich rodičov tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí! Už mám dosť tvojich urážok mojej rodiny, potom tej babe z ktorej si sa vysmieval či ju znásilnili v noci keď čakala na autobus až po drzé poznámky na ostatných! Prídi nám to každému povedať osobne do očí a potom sem napíš koľko zubov ti ostalo,ok? Zakomplexovaný frajerko. Tebe sa nepáči keď píšem ako je doprava na nič v Petržalke, ako je doprava na nič cez víkendy v Prievoze a na Drieňovej... Nie som jediný komu tu žereš nervy.
P.S.:Moja mama pracuje cez 30rokov u ŽSR a otec 25,ale niesú vôbec na vysokých postoch,kde by mohli trhnúť peniaze. Takže než dakoho urazíš tak premýšľaj. Pracuješ vôbec,či ako? Lebo s tvojim vystupovaním by som ťa vyrazil aj od smetiarov. Či ťa platia z DPB,že náš sem chodíš buzerovať,poúčať atď.? ?
Reakcia na: S499.1023 #84805:
"drístaš hovadiny ako celok a na tom trvám"
a ty máš najsprostejšie príspevky na tomto fóre AKO CELOK a NA TOM TRVÁM ! ☠
Si trápny a poriadne...
Reakcia na: Papyr #84705:

Ja som v pražských T3 cítil smrad bezďákov, tamojší vodiči ich ani nevyrazli z vozidiel na obratiskách (aspoň dvakrát som to videl). Horší smrad bol v električkách iba v Budapešti. To bolo naozaj na grc. Konkrétne v T5C5 boli traja bezďáci.
Reakcia na: S499.1023 #84805:
takže ešte raz...
veta "sedačky v T3 sú nepohodlné" NEZNAMENÁ, že sedačky v E6 sú pohodlné ! Ty si to ale presne takto prebral a na základe toho si argumentoval.. Teda niečím, čo som nikdy nepovedal..
Reakcia na: hoppusmark #84800:
Serie ťa, že ti nezostal žiadny šotoargument pre šotohračky do BA, čo? Čo si vyberám? Hovorím, že drístaš hovadiny ako celok a na tom trvám. Skús argumentovať, nereagovaním nič nevyvrátiš ani nedokážeš.
Reakcia na: Ik #84750:
Šuhajko, vyber sa z kabíny do salónu, NIČ TAKÉ TAM NIE JE NAPÍSANÉ!
Reakcia na: Själavrak #84743:
Si sa presťahoval na Drieňovú, pes, či tam chodíš za mamičkou na návštevu do Zločineckej Spoločnosti?
Reakcia na: Nal Sehel #84740:
Ako sorry, priateľu, ale kde si nabral tie bludy o vodičoch profesionáloch v EÚ a o skoršom odchode do dôchodku? Aké KOKNKRÉTNE predpisy EÚ máš na mysli? Však to pravidlo, že na D ti stačia dva roky vlastníctva B a nič viac, prišlo z EÚ!!! A študenti ťahali BEÚS z hovien dlhé roky, už za socíku, aj ja som prišiel do DPB ako študent a všetko bolo v poriadku! Len nerob z krútenia koláčom posvätnú kravu! Asi proveľmi počúvaš odborárske kecy! Alebo možno aj ty sám budeš nejaký odborársky funkcionár!
Reakcia na: S499.1023 #84799:
dokonca je to aj vo vyhlaske... vozidlo nad 3,5t musi mat zaradeny rychlostny stupen... a podla mna by to mali dodrziavat aj lahsi ako 3,5t
Reakcia na: S499.1023 #84798:
Už by si mohol prestať.. Vyberáš z mojich príspevkov len to, čo sa ti hodí, ak si si všimol, už som na tie tvoje sprosté príspevky nereagoval a ani nebudem,,.. A vo Viedni som bol dosť veľa krát..
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..
Reakcia na: Kami #84738:
Neutrál je výslovne zakázaný, okrem toho v neutráli toho moc nenaretarduje...
Reakcia na: hoppusmark #84708:
To sú mi fakt argumenty. A sedačky v E sú pohodlné? Povedz pravdu, bol si v živote vo Viedni alebo si len šotografie videl?
Reakcia na: Papyr #84705:
Prosím Ťa, veď sa tu jedná o jasný prípad - šuhajko tresol z voleja momtinu, nemieni to za žiadnu cenu priznať, tak sa teraz bude zaplietať do bludov.
Reakcia na: Ondro #84767:
To čo je zhnité v DPB bude ťažké a dlhodobé naprávať a Ty ak vieš že poznáš pravdu o tom čo so pisal tak nehaj Tých čo tomu prd rozumejú sa hrať doma s angličákmi. Ahoj. ?
Reakcia na: Z #84768:
Nedá sa iné len s Tebou asi Zuzana súhlasiť. Kompetentní idioti čo o takomto niečom rozhodli by v prípade ak študent amatér vodič električky alebo T - BUSU spôsobí závažnú nehodu s následkami, mali by byť braní ako spoluvinníci nehody. Je to vrchol nezodpovednosti a hazardu s cestujúcou verejnosťou ale čo chceš od záhradkára, ktorý určite ešte nesedel v buse a má dojem že je to ako šoférovať BMW a zrejme si to myslia aj ďalší z vedenia DPB. Nuž čo pokiaľ si konečne všetci neuvedomia, že vodiči v DPB majú za svoju prácu neprimerané malé platy a bude chcieť vzniknutý problém chýbajúcich vodičov riešiť študentami a nie konečne primeraným platom // môj názor za úväzok t.j. 170 hod -25000 SK čisté minimálne // vodiči budú z DPB utekať za lepším platom aj podmienkami . Musím aj konštatovať, že je veľa vodičov, ktorí odídu z DPB aj keď v inom zamestnaní zarobia o 1000 -2000 SK menej, pretože nemusia ráno vstávať o 2.00 hod, robiť 10 - 12 hod a prísť vyšťavení domov alebo ísť na 14.00 hod do práce a prísť domov o 2.00 hod ráno a takto stále v 4. dňových + 2 dni volno cykloch dokola, // veď beusáci rozumejú //ale si pekne odpracujú 8.5 hod v kľude, bez nadávok - ponižovania osočovania od cestujúcich ale predovšetkým s nepomerne modernejšími a lepšími vozmi. 4o Ty na to ????????
Reakcia na: Valis #84769:
Ahoj kolega - viem si predstaviť Tvje pocity mne sa stalo to iste na Vrakose - odrazu mi klesol vzduch na ,,0" a prti všetkým zákonom vzduchového systému busu sa nezablokovali brzdy ale normál som sa po Bajkalskej rútil ďalej 50 km a môžem tvrdiť len 25 r. prax mi nedovolila spanikáriť a bus som zastavil šúchaním pneumatík o obrubníky pritom som vypol motor. Dnes viem že ide o veľmi zvláštnu závadu a to vtedy keď praskne tesnenie pod hlavou kompresora ten nedotláča vzduch ale pretože je dosť vzduchu v vzduchových nádržiach tak brzdové kľúče sú pod tlakom a preto nezačnú brzdiť.Najhoršie je pritom že pedál je úplne mäkký a vôbec nereaguje. Brzdy ik 280 nemám rád pre ich oneskorenú reakciu retardéru a vodič má pocit že bus nebrzdí tak zákonite tlačí do pedálu ako blb. Z mojej skúsenosti si myslím, že Vrakosy majú brzdy v citlivosti lepšie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.