Asi tak. Keby som napísal dajme tomu,že doprava Na Pantoch alebo na Východné je na nič tak automaticky by som sa tam podľa neho musel presťahovať,alebo tam dakoho mať, proste nejak musel byť naviazaný na tú lokalitu. O tom,že som písal dosť o veľa o spojení Háje - STU, je známe. Ale niesom tak obmedzený,ako si on o mne myslí,že neviem o problémoch ostatných mestských častí s dopravou. Trebars,že vlakové spojenie DNV - Lamač - Železná studienka - HL.ST. (napr. L121)by pomohlo viem. Určite by bola 21 menej natrepaná a samozrejme,že spojenie Východné - Predmestie by uľahčilo cestu ľuďom na Východnom za prácou a ľuďom ktorí tam cestujú za prácou na Východné (L155).
Semafory by to chcelo v celom meste, hlavne na Riviére pre električky aby mali zelenú a na Pionierskej. Vlastne vybudovaním električkovej preferencie a predĺžením vzdialeností zastávok na 400m a viac by sa dali aj tam vodiči ušetriť a použiť na autobusy,resp. trolejbusy kde si nepomôžeš,lebo tie stoja v zápchach tak či onak. V terajšom stave ako to je, je L38 luxus a to nemalý. Napr. cintorín v Petržalke neni vôbec obsluhovaný MHD. Podotýkam,že na ten cintorín nechodím,ani som tam nikdy nebol,aby si niekto (nie ty ? ), že pretláčam zas do popredia dáku mne vyhovujúcu linku.
S tým, že linka 38 je chorá, súhlasím. Hodinový interval je nanič, keď pohreby idú v rýchlejších intervaloch, tak či tak musíš ísť 37, alebo dlho čakať. Ale zachádzanie 37 by nič neriešilo, pretože tam je chronometráž dosť natesno a keby si pridal zachádzku ku krematóriu, potreboval by si ďalší voz, takže by si žiadneho vodiča neušetril. Chcelo by to vybudovať poriadny chodník od krematória k zastávke a tlačidlové semafory, aby sa dalo bezpečne prejsť cez hlavnú cestu - a potom zrušiť 38 bez náhrady.
Počuj ak chceš nadávať mne na mojich rodičov tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí! Už mám dosť tvojich urážok mojej rodiny, potom tej babe z ktorej si sa vysmieval či ju znásilnili v noci keď čakala na autobus až po drzé poznámky na ostatných! Prídi nám to každému povedať osobne do očí a potom sem napíš koľko zubov ti ostalo,ok? Zakomplexovaný frajerko. Tebe sa nepáči keď píšem ako je doprava na nič v Petržalke, ako je doprava na nič cez víkendy v Prievoze a na Drieňovej... Nie som jediný komu tu žereš nervy.
P.S.:Moja mama pracuje cez 30rokov u ŽSR a otec 25,ale niesú vôbec na vysokých postoch,kde by mohli trhnúť peniaze. Takže než dakoho urazíš tak premýšľaj. Pracuješ vôbec,či ako? Lebo s tvojim vystupovaním by som ťa vyrazil aj od smetiarov. Či ťa platia z DPB,že náš sem chodíš buzerovať,poúčať atď.? ?
Ja som v pražských T3 cítil smrad bezďákov, tamojší vodiči ich ani nevyrazli z vozidiel na obratiskách (aspoň dvakrát som to videl). Horší smrad bol v električkách iba v Budapešti. To bolo naozaj na grc. Konkrétne v T5C5 boli traja bezďáci.
takže ešte raz...
veta "sedačky v T3 sú nepohodlné" NEZNAMENÁ, že sedačky v E6 sú pohodlné ! Ty si to ale presne takto prebral a na základe toho si argumentoval.. Teda niečím, čo som nikdy nepovedal..
Serie ťa, že ti nezostal žiadny šotoargument pre šotohračky do BA, čo? Čo si vyberám? Hovorím, že drístaš hovadiny ako celok a na tom trvám. Skús argumentovať, nereagovaním nič nevyvrátiš ani nedokážeš.
Ako sorry, priateľu, ale kde si nabral tie bludy o vodičoch profesionáloch v EÚ a o skoršom odchode do dôchodku? Aké KOKNKRÉTNE predpisy EÚ máš na mysli? Však to pravidlo, že na D ti stačia dva roky vlastníctva B a nič viac, prišlo z EÚ!!! A študenti ťahali BEÚS z hovien dlhé roky, už za socíku, aj ja som prišiel do DPB ako študent a všetko bolo v poriadku! Len nerob z krútenia koláčom posvätnú kravu! Asi proveľmi počúvaš odborárske kecy! Alebo možno aj ty sám budeš nejaký odborársky funkcionár!
Už by si mohol prestať.. Vyberáš z mojich príspevkov len to, čo sa ti hodí, ak si si všimol, už som na tie tvoje sprosté príspevky nereagoval a ani nebudem,,.. A vo Viedni som bol dosť veľa krát..
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..
To čo je zhnité v DPB bude ťažké a dlhodobé naprávať a Ty ak vieš že poznáš pravdu o tom čo so pisal tak nehaj Tých čo tomu prd rozumejú sa hrať doma s angličákmi. Ahoj. ?
Nedá sa iné len s Tebou asi Zuzana súhlasiť. Kompetentní idioti čo o takomto niečom rozhodli by v prípade ak študent amatér vodič električky alebo T - BUSU spôsobí závažnú nehodu s následkami, mali by byť braní ako spoluvinníci nehody. Je to vrchol nezodpovednosti a hazardu s cestujúcou verejnosťou ale čo chceš od záhradkára, ktorý určite ešte nesedel v buse a má dojem že je to ako šoférovať BMW a zrejme si to myslia aj ďalší z vedenia DPB. Nuž čo pokiaľ si konečne všetci neuvedomia, že vodiči v DPB majú za svoju prácu neprimerané malé platy a bude chcieť vzniknutý problém chýbajúcich vodičov riešiť študentami a nie konečne primeraným platom // môj názor za úväzok t.j. 170 hod -25000 SK čisté minimálne // vodiči budú z DPB utekať za lepším platom aj podmienkami . Musím aj konštatovať, že je veľa vodičov, ktorí odídu z DPB aj keď v inom zamestnaní zarobia o 1000 -2000 SK menej, pretože nemusia ráno vstávať o 2.00 hod, robiť 10 - 12 hod a prísť vyšťavení domov alebo ísť na 14.00 hod do práce a prísť domov o 2.00 hod ráno a takto stále v 4. dňových + 2 dni volno cykloch dokola, // veď beusáci rozumejú //ale si pekne odpracujú 8.5 hod v kľude, bez nadávok - ponižovania osočovania od cestujúcich ale predovšetkým s nepomerne modernejšími a lepšími vozmi. 4o Ty na to ????????
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak