Reakcia na: Ike #77187:
Daniel má pravdu, trať z Predmestia na Filiálku nikdy dvojkoľajná nebola. Pri rekonštrukcii len redukovali počet koľají na priecestí s Jarošovou - vytrhali výťažnú koľaj (za priecestím zostali koľajnice až do šturcu) a vlečku do Figara zaústili do traťovej koľaje. Medzi podjazdom pod traťou na Nové Mesto a Riazanskou bolo pár vlečiek (dve sú tam dodnes, len sa nepoužívajú, ale mám taký matný dojem, že kedysi ich bolo viac - moja mama zasa pracovala v Tesle, tak som sa tam tiež dosť nachodil - tá vytrhaná koľaj, kde parkoval Tvoj otec, bola asi jednou z nich).
_ERIC
a pre upresnenie, prve cislo je cislo vozovne, druhe je cislo typu voza (Ikarus 280, Karosa B741 NGST, atd...) tretie a stvrte cislo je poradove cislo pre konkretny voz daneho typu a vozovne. Pre upresnenie
1xxx - Trnavka - Autobusy
2xxx - Jurajov Dvor - Autobusy
3xxx - Krasnany - Autobusy
4xxx - Petrzalka - Autobusy
5xxx - neni (mala to byt vozovna dubravka ktora nejaksi neexistuje)
6xxx - Trolejbusy (vozovna Hrobonova, Jurajov Dvor/Trnavka - tym si niesom isty ci v oboch vozovniach maju trolejbusy)
7xxx - Elektricky (Krasnany, Jurajov Dvor)
8xxx - Pracovne vozidla (vsetky vozovne)
Ak tam mam chybu, tak ma niekto skusenejsi prosim opravte
btw Dunco toto by si ako spravny MHD zavislak mal vediet ? ? Ak by si mal zaujem o presnejsie vysvetlenie evidencnych cisel tychto vozov kontaktuj ma mailom erik.pauer@gmail.com