kazdy den nie, ale dost casto sa stava ze naporadi ide aj jedna alebo dve kratke karosy a zvysok su klbaky, alebo castejsie sa stava ze jedno poradie nejde z cilizskej vobec a potom pride ZV kratka karosa. Predtym to nebyvalo, lenze vzhladom k nedostatku klbakov v Jurajovom Dvore/Trnavke sa to stava pravidlom ze na 75 a 78 su vypravovane aj kratke vozy a to byva rano fakt dost huste predovsetkym v smere z Dolnych Honov.
Tuto situaciu nevyriesi ziadne prelinkovanie, jedine doplnenie vozoveho parku o nove klbove vozidla, nuz Vrakuna je zapadakov a tak sa k nam DPB aj chova ?
PS sorry ze neviem z akej vozovne su vypravovane 75 a 78 ale uz dlho som nebol vonku a pamat je derava na ciselka ?
Nemám na mysli CZE na Lasici ale na okolo sa vyskytujúcich CZE na našich vozoch.
Čo sa týka mašín, nemám na mysli súčasné vykopávky ZSSK a ZSCS, ale tlak na umožnenie jazdy Taurov a spol.
Obojsmerný autoblok je aj na trati 130 v úseku Bratislava - Ersékújvár ako aj na preložených úsekoch trate 180 a na trati 120 v úseku Púchov - Žilina, na trati z Horní Lidče do Púchova a zo Žiliny cez Čadcu do Mostů u Jablunkova.
Celkom určite nie, keďže trať z Hlavnej stanice k Technickej univerzite nie je na BKV paneloch ? . Pamäť mi až tak neslúži, ale prvá aplikácia BKV panelov v BA bude asi Obchodná + Tunel. Novomestské nádražie sa nachádzalo približne v mieste dnešnej budovy VÚB.
Iste, ale dotaz bol na naše BUSE. A ja sa prikláňam k uvedeným náhradným rozlišovacím označeniam, bo viacfarebné BUSE pokladám v podmienkach Slovenska a Bratislavy za nehorázne plytvanie.
2016 sa s CZE na CityShuttle nebije, v Rakusku nie su problemy, len v DNV a vraj aj na BA Hbf. Len neviem teraz, ci slo len o komunikaciu s riadiacim, alebo aj nieco viac.
Mašiny a Siemens? Veď na mašiny dáva Siemens len meranie spotreby, to myslíš? So zabzar bordel je, horšie je, že keď už aj ECTS bude, mašiny ho nemajú a tak skoro mať nebudú...
To vážne každý deň na 75 ide ráno na Krasňany malá Karosa??? No lenže na to aby som si to skúsil by som musel vstávať o 5:00 ráno aby som tam dorazil na ten zázrak. Alebo aspoň ho na Tomášikovej vzhliadol.
Ako kde. Kde boli nové elektronické autobloky, tam sa nechávali. Lenže na SK sa na pseudokoridor žiadne traťové zabezpečovacie zariadenie nedáva - jazdí sa medzistanične. Siemens neprejavuje ani minimálnu vôľu prispôsobiť svoje SZZ a TZZ našim podmienkam. ČD sa vydali ešte horšou cestou ako ŽSR - proste nič neupravili a moderným mašinám sa bránia zubami-nechtami. S tým pchaním sa Siemensu do análu som myslel nielen na SZZ a TZZ, ale hlavne na mašiny. A nejde o žiadnu koncepciu ale o jeden veľký bordel - na 110, 130 a 180 má ostať autoblok a KO, na 120 má byť v ďalekej budúcnosti ETCS Level 2 (zatiaľ nič) a PN.
Je pravda, že trať od Hlavnej stanice po Technickú univerzitu bola prvá, na ktorej boli aplikované BKV panely? Prešla táto trať od roku 1981 nejakou väčšou rekonštrukciou?
Chcel by som sa spýtať či by bolo možno na strankach imhd uverejniť kolko poradí je vypravovaných na jednotlivé linky poprípade z ktorej vozovne a podobne info (vzhľadom na prejazdy by nemuseli byť všetky linky podrobne) , alebo je to interná informácia DPB , ktorá sa nesmie ďalej zverejňovať ?
Myslel som po elektrifikácii trate do Marcheggu zachádzanie rakúskych ELEKTRICKÝCH ŽKV na Slovensko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Čo sa týka mašín, nemám na mysli súčasné vykopávky ZSSK a ZSCS, ale tlak na umožnenie jazdy Taurov a spol.