Ako kde. Kde boli nové elektronické autobloky, tam sa nechávali. Lenže na SK sa na pseudokoridor žiadne traťové zabezpečovacie zariadenie nedáva - jazdí sa medzistanične. Siemens neprejavuje ani minimálnu vôľu prispôsobiť svoje SZZ a TZZ našim podmienkam. ČD sa vydali ešte horšou cestou ako ŽSR - proste nič neupravili a moderným mašinám sa bránia zubami-nechtami. S tým pchaním sa Siemensu do análu som myslel nielen na SZZ a TZZ, ale hlavne na mašiny. A nejde o žiadnu koncepciu ale o jeden veľký bordel - na 110, 130 a 180 má ostať autoblok a KO, na 120 má byť v ďalekej budúcnosti ETCS Level 2 (zatiaľ nič) a PN.
Je pravda, že trať od Hlavnej stanice po Technickú univerzitu bola prvá, na ktorej boli aplikované BKV panely? Prešla táto trať od roku 1981 nejakou väčšou rekonštrukciou?
Chcel by som sa spýtať či by bolo možno na strankach imhd uverejniť kolko poradí je vypravovaných na jednotlivé linky poprípade z ktorej vozovne a podobne info (vzhľadom na prejazdy by nemuseli byť všetky linky podrobne) , alebo je to interná informácia DPB , ktorá sa nesmie ďalej zverejňovať ?
No, ale aj na ČD sa dával na koridory nový zabzar, nie? Nerobila sa len úprava. A či je to AŽD alebo Siemens, je jedno. Problém je, čo sa u Siemensu objednalo. Pritom Siemens tiež dokáže vybaviť trať na rovnakú prieopustnosť ako AŽD.
Mne sa síce nestalo, žeby sme sa s Shuttlom zastavili niekde na trati, ale keď to už niekto povedal, tak to je pravda. Neskôr by ma však zaujímalo, ako bude riešený "shuttlovský preprah", keďže rakúska trakcia pôjde až do Devínskej. Žeby v devínskej odpriahli rakúsku mašinu a na hlavnú pôjde diesel, alebo lamina?
Trochu presnejšie, dochádza k paradoxu. 2016 nerušia koľajové obvody, ale 2016 sú akosi rušené, zostane stáť, lebo im vyskočí fiktívna porucha a s mašinou nie a nie pohnúť.
Nejde o autoblok ale o koľajové obvody. Lenže normálne železničné správy, ktoré nepociťujú potrebu pchať sa Siemensu do análu takým spôsobom, že hlava vylieza krkom, to riešia napríklad úpravou koľajových obvodov na väčšiu citlivosť voči rušeniu.
Privolávačku by mohol dostať do Rače určite, privolávačku môže dostať vždy. Len by musel dostať rozkaz a neviem, čo ešte.
Podľa mne dostupných informácií Herkulesy na Slovensku (resp. trati 110, kde je autoblok) rušia signál, čo im spôsobuje rôzne simulácie porúch.
Ale neviem, či odpovedám správne, ale keby zastal Pantograf na zast. Vinohrady (na IV. nástupišti) zo smeru Trnava a hneď by sa otočil naspäť, by asi nedostal voľno, maximálne tak privolávačku do Rače (o čom pochybujem). Čiže teoreticky je to možné, ale prakticky nie.
Bežne ako bežne. Ak potrebuješ predbehnúť osobák rýchlikom, tak je lepšie zobrať to "proti srsti" ako zdržiavať osobák v stanici.
Ale ak si niekto vymyslí šotoobrat na Preßburg-Weinberge Haltestelle, tak by ho asi chlapci zo ZONY pekne niekam nakopali ? . Aj tak by to asi muselo jazdiť ako PMD, lebo neviem, čo by autoblok povedal na otáčenie súhlasu s vlakom na trati (nie som zabezpečovák, možno to ide, ale mám o tom vážne pochybnosti).
Nehovoriac teraz o nových sklonoch nejakého strategického momota za ŽSR, čo vymyslel likvidáciu autobloku, takže si zakakáš celý medzistaničný oddiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.