Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: richardhudec #77281:
Iste, ale dotaz bol na naše BUSE. A ja sa prikláňam k uvedeným náhradným rozlišovacím označeniam, bo viacfarebné BUSE pokladám v podmienkach Slovenska a Bratislavy za nehorázne plytvanie.
Reakcia na: S499.1023 #77285:
2016 sa s CZE na CityShuttle nebije, v Rakusku nie su problemy, len v DNV a vraj aj na BA Hbf. Len neviem teraz, ci slo len o komunikaciu s riadiacim, alebo aj nieco viac.

Mašiny a Siemens? Veď na mašiny dáva Siemens len meranie spotreby, to myslíš? So zabzar bordel je, horšie je, že keď už aj ECTS bude, mašiny ho nemajú a tak skoro mať nebudú...
Reakcia na: ufo #77279:
Pendolino ČD je vybavené kompenzátorom rušivých prúdov, ktorý Siemens striktne odmieta. Nie je to také jednoduché.
Reakcia na: _ERIC #77264:
To vážne každý deň na 75 ide ráno na Krasňany malá Karosa??? No lenže na to aby som si to skúsil by som musel vstávať o 5:00 ráno aby som tam dorazil na ten zázrak. Alebo aspoň ho na Tomášikovej vzhliadol.
Reakcia na: Solider #77266:
Odkedy? Jediná trať takého charakteru je v úseku Kúty - Bratislava. Inde nieje.
Reakcia na: ufo #77276:
Ako kde. Kde boli nové elektronické autobloky, tam sa nechávali. Lenže na SK sa na pseudokoridor žiadne traťové zabezpečovacie zariadenie nedáva - jazdí sa medzistanične. Siemens neprejavuje ani minimálnu vôľu prispôsobiť svoje SZZ a TZZ našim podmienkam. ČD sa vydali ešte horšou cestou ako ŽSR - proste nič neupravili a moderným mašinám sa bránia zubami-nechtami. S tým pchaním sa Siemensu do análu som myslel nielen na SZZ a TZZ, ale hlavne na mašiny. A nejde o žiadnu koncepciu ale o jeden veľký bordel - na 110, 130 a 180 má ostať autoblok a KO, na 120 má byť v ďalekej budúcnosti ETCS Level 2 (zatiaľ nič) a PN.
Reakcia na: ufo #77274:
To ale nemôže byť spôsobené koĺajovými obvodmi. To by som skôr videl na bitku s CZE na vozoch.
Je pravda, že trať od Hlavnej stanice po Technickú univerzitu bola prvá, na ktorej boli aplikované BKV panely? Prešla táto trať od roku 1981 nejakou väčšou rekonštrukciou?

Kde sa nachádzalo Novomestské nádražie?
Reakcia na: Technopol #77280:
chcel by som ti odpovedat, ze nie...myslis, ze keby to bolo mozne, tak to tu nie je???
Reakcia na: SDX #77270:
Re #77272 S499.1023: ano, dokazu, ale nie nase...BUSE uz vymyslelo aj viacfarebny displej ?
Chcel by som sa spýtať či by bolo možno na strankach imhd uverejniť kolko poradí je vypravovaných na jednotlivé linky poprípade z ktorej vozovne a podobne info (vzhľadom na prejazdy by nemuseli byť všetky linky podrobne) , alebo je to interná informácia DPB , ktorá sa nesmie ďalej zverejňovať ?
Reakcia na: Solider #77278:
Nie je problém, 1216 podľa meraní na okruhu ruší menej ako Pendolino 680 ČD a to sem veselo jazdí...

Problém je, že rakúska strana odložila elektrifikáciu trate Gänserndorf - Marchegg - hranica.
Reakcia na: ufo #77277:
Myslel som po elektrifikácii trate do Marcheggu zachádzanie rakúskych ELEKTRICKÝCH ŽKV na Slovensko.
Reakcia na: Solider #77275:
Ale veď jazdí rakúska mašina na hlavnú. Tak co sa rieši?
Reakcia na: S499.1023 #77271:
No, ale aj na ČD sa dával na koridory nový zabzar, nie? Nerobila sa len úprava. A či je to AŽD alebo Siemens, je jedno. Problém je, čo sa u Siemensu objednalo. Pritom Siemens tiež dokáže vybaviť trať na rovnakú prieopustnosť ako AŽD.
Reakcia na: ufo #77274:
Mne sa síce nestalo, žeby sme sa s Shuttlom zastavili niekde na trati, ale keď to už niekto povedal, tak to je pravda. Neskôr by ma však zaujímalo, ako bude riešený "shuttlovský preprah", keďže rakúska trakcia pôjde až do Devínskej. Žeby v devínskej odpriahli rakúsku mašinu a na hlavnú pôjde diesel, alebo lamina?
Reakcia na: Solider #77269:
Trochu presnejšie, dochádza k paradoxu. 2016 nerušia koľajové obvody, ale 2016 sú akosi rušené, zostane stáť, lebo im vyskočí fiktívna porucha a s mašinou nie a nie pohnúť.
Reakcia na: S499.1023 #77271:
A práve ten rozkaz... pochybujem, žeby z hlavnej, resp. z rače behali každé dve hodiny po príchode pantografu odovzdávať rozkazy...
Reakcia na: SDX #77270:
Nie, nedokážu, ale ono sa to dá suplovať aj inými spôsobmi - orámované číslo, inverzné číslo, preškrtnuté číslo.
Reakcia na: Solider #77269:
Nejde o autoblok ale o koľajové obvody. Lenže normálne železničné správy, ktoré nepociťujú potrebu pchať sa Siemensu do análu takým spôsobom, že hlava vylieza krkom, to riešia napríklad úpravou koľajových obvodov na väčšiu citlivosť voči rušeniu.
Privolávačku by mohol dostať do Rače určite, privolávačku môže dostať vždy. Len by musel dostať rozkaz a neviem, čo ešte.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.