Reakcia na: Dunčo #75650:
pocuj uvedomujes si ze naprava ma svoju nosnost a ked si zoberies vahu konstrukcie vozidla + vzadu motor a prevodovka, tak jednoducho ostava mensi podiel pre cestujucich tak je tam rozlozenie 2+2... V prednej casti kde motor nie je moze byt rozlozenie 2+1 ale vzadu nie. Ci ty by si radsej vyrobil bus 2+1 aj vzadu, ktoremu by sa vsak akosi casto lamala naprava a bohvie co este. Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.
Mike
1. Zámienka/výhovorka mesta: Petícia obyvateľov zo Svrčej ul., že trolejbusy by na obratisku spôsobovali nadmerný hluk. (Blbosť na n-tu, viem, ale podľa mňa nejaká petícia s týmto motívom by sa niekde na magistráte dala nájsť.)
2. Zámienka/výhovorka: Mesto plánovalo, a možno niekto tajne ešte stále dúfa, celodennú, celotýždennú prevádzku linky 33, resp. 133 až pod N. Most a teda budovanie trolejov na obratisku Riviéra by bolo zbytočné.
3. Zámienka/výhovorka: Nevysporiadané pozemkz okolo obratiska Riviéra, pre zavesenie trolejov bude treba vraj vybudovať ďalšie stĺpy na chodníku vedľa obratiska, ktorý je údajne majetkovo stále nevysporiadaný.
4. Zámienka/výhovorka: Občas niekto z predstaviteľov mesta vytiahne fobustov projekt prestupného terminálu Molecova, akože toto bude definitívne riešenie a dovtedy je to iba provizórium, a provizórne zatrolejovať obratisko neplánovali.
5. Dôvod: RTI DPB, menovite pán/i, čo má/majú na starosti vrchné vedenie si nevedia, resp. nechcú predstaviť budovať trolejové kríženia trolejbus - električka a to ešte k tomu 2 krát.