pocuj uvedomujes si ze naprava ma svoju nosnost a ked si zoberies vahu konstrukcie vozidla + vzadu motor a prevodovka, tak jednoducho ostava mensi podiel pre cestujucich tak je tam rozlozenie 2+2... V prednej casti kde motor nie je moze byt rozlozenie 2+1 ale vzadu nie. Ci ty by si radsej vyrobil bus 2+1 aj vzadu, ktoremu by sa vsak akosi casto lamala naprava a bohvie co este.
Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.
ale však neviem ako podľa teba ale tak kukni na zadnú časť Ikarusu 435. Sedadiel je tam ako po daždi a priestor pre stojacich je ozaj stiesnený okrem teda tretích dverí a za nimi ku koncu to je otras.
Nešlo. Ty si fakt myslíš, že všetci konštruktéri sú (rovnako ako všetci v DPB a všetci, ktorí nesúhlasia s tvojou prelinkovacou mániou) momoti a čakajú, kedy príde havko s myšlienkou, že treba dať len jeden rad sedadiel?
Tak ale prečo od druhých dverí po tretie musia byť v tom Solarise po celej zvyšnej dĺžke po dve sedadlá na oboch stranách? To by nešlo spraviť po jednom a potom len nad podvozkom dať dvojice?
Myslel som že bod 3 je už dávno zabudnutý. Však tam má byť mimoúrovňová kružovatka, rozmerovo oveľa väčšia ako súčasná. A ten môj projekt s tým nepočítal.
Dôvody, prečo sa nezatrolejovala otočka Riviéra.
1. Zámienka/výhovorka mesta: Petícia obyvateľov zo Svrčej ul., že trolejbusy by na obratisku spôsobovali nadmerný hluk. (Blbosť na n-tu, viem, ale podľa mňa nejaká petícia s týmto motívom by sa niekde na magistráte dala nájsť.)
2. Zámienka/výhovorka: Mesto plánovalo, a možno niekto tajne ešte stále dúfa, celodennú, celotýždennú prevádzku linky 33, resp. 133 až pod N. Most a teda budovanie trolejov na obratisku Riviéra by bolo zbytočné.
3. Zámienka/výhovorka: Nevysporiadané pozemkz okolo obratiska Riviéra, pre zavesenie trolejov bude treba vraj vybudovať ďalšie stĺpy na chodníku vedľa obratiska, ktorý je údajne majetkovo stále nevysporiadaný.
4. Zámienka/výhovorka: Občas niekto z predstaviteľov mesta vytiahne fobustov projekt prestupného terminálu Molecova, akože toto bude definitívne riešenie a dovtedy je to iba provizórium, a provizórne zatrolejovať obratisko neplánovali.
5. Dôvod: RTI DPB, menovite pán/i, čo má/majú na starosti vrchné vedenie si nevedia, resp. nechcú predstaviť budovať trolejové kríženia trolejbus - električka a to ešte k tomu 2 krát.
Ja som už išiel v októbri 2002 CityBusom 18M a tá jazda sa mi nejako zhnusila, keď išiel do zákruty. A 18M nízkopodlažníky (aspoň Citelisy) po zastavení hegajú.
Napríklad aj SORy 18M mestské budú skoro devätnásťmetrové a som na ne zvedavý.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.