tiež si myslím,že som pohroma ? dobre poviem ti to tak,že jediné čo robím tak sledujem ako sú vyťažené linky v určitý čas a tak ako pravidelne chodia. Čo sa týka takých vecí ako nosnosť konštrukcie a pod. mi nedochádzajú, čo je vidno aj inde... Bohužiaľ ale už sa cítim tak,že tu nemám čo povedať, narád to priznávam ale hovno o tom asi tak viem. Možno aj keď tu dakto zastáva ozajstné hovädiny tak furt vie viac ako ja. Mňa len štve,že sa v tej MHD čke nepohlo nič výraznejšie ako napr. rozsiahlejšia obnova vozového parku, rekonštrukcia električkových tratí ktoré dakde vyzerajú otrasne a stavby nových trolejbusových a električkových tratí.
vzhladom nato, ze je par mesiacov po volbach pravdepodobnost prijatia takehoto navrhu je velice otazna.Pojde zrejme, o to aky balik to vyvola na mestsku kasu. Po volbach v poslancoch este rezonuju sluby a pretrvava nejaka zotrvacnost z obdobia pred volbami, no zaroven si uz uvedomuju nepotrebnost volica na najblizsie 4 roky.
Takisto pojde o stranicke tricka. Kto navrh predklada, komu najviac pomoze atd.
Ten systém BIDky má dobré základy a konečne by znamenal niečo, čo môže ostať solídne celé desaťročia a bez diskusie je prehľadnejší ako keby sa mal cestujúci vyznať v systémoch DPB, SAD aj ZSSK zároveň. To je niečo pre šotoušov a spisovačov. A aj tí sami veľmi dobre vedia, že BID podľa návrhu ktorý sme mali možnosť vidieť, predstavuje najlepšie možné riešenie.
pocuj uvedomujes si ze naprava ma svoju nosnost a ked si zoberies vahu konstrukcie vozidla + vzadu motor a prevodovka, tak jednoducho ostava mensi podiel pre cestujucich tak je tam rozlozenie 2+2... V prednej casti kde motor nie je moze byt rozlozenie 2+1 ale vzadu nie. Ci ty by si radsej vyrobil bus 2+1 aj vzadu, ktoremu by sa vsak akosi casto lamala naprava a bohvie co este.
Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.
ale však neviem ako podľa teba ale tak kukni na zadnú časť Ikarusu 435. Sedadiel je tam ako po daždi a priestor pre stojacich je ozaj stiesnený okrem teda tretích dverí a za nimi ku koncu to je otras.
Nešlo. Ty si fakt myslíš, že všetci konštruktéri sú (rovnako ako všetci v DPB a všetci, ktorí nesúhlasia s tvojou prelinkovacou mániou) momoti a čakajú, kedy príde havko s myšlienkou, že treba dať len jeden rad sedadiel?
Tak ale prečo od druhých dverí po tretie musia byť v tom Solarise po celej zvyšnej dĺžke po dve sedadlá na oboch stranách? To by nešlo spraviť po jednom a potom len nad podvozkom dať dvojice?
Myslel som že bod 3 je už dávno zabudnutý. Však tam má byť mimoúrovňová kružovatka, rozmerovo oveľa väčšia ako súčasná. A ten môj projekt s tým nepočítal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.