K otazke s klimatizaciou: Zislo by sa rozsirit otazku - povazujete za vhodne pre Bratislavu do vozidiel 1. klimatizaciu (za cenu aj milion Sk na vozidlo) / 2. poriadne okna (za par korun...) / 3. malicke okienka asi tri na cele vozidlo ako Tr25 a Solarisoch
Je to elina alebo ista forma metra?Skor by som povedal, ze od eliny to ma dost daleko. Na viacerych serveroch je to vedené ako system charakterizovany ako metro.
Mal som moznost sa popytat tu v BA a vies ako to dopadlo?Bez doprovodu sa v BA takym ludom velmi tazko zije, je to smutne, ale je to tak...a urcite si pochvaluju viac dake bezbarierove metro vo Viedni alebo v Prahe...
Inak k tomu metru, bol tu daky dotaz, myslim od Papyra, ze niekde pocul, ze elina je Dubravskej radiale porovnatelne rychla ci co alebo rychlejsia ako metro...problem je ze asi iba tam, tak a elina nikdy nebude moct byt taka rychla v prepchatom centre BA narozdiel od takeho metra ktore by behalo pod zemou, alebo ak chces podpovrchova elina co by chodila pod zemou. Bratislavska elina je v centre povrchova a preto lahko zranitelna doprava a s podpovrchovou sa neda v ziadnom pripade rovnat a ci to ma byt metro alebo podpovrchova elina, to by mi bol uplne jedno.
No hej... v tomto pripade sa tam fakt najdu "mudrci". To potom rozumiem ako si myslel.
Ale svedci to o tom, naco su tie psychotesty dobre... Len to zdrzuje cloveka a nic to nevyriesi.
Skús sa tých ľudí spýtať a neteoretizuj. Ja som to spravil. A vieš, aký je výsledok? Väčšina handicapovaných v Prahe uprednostňuje električku, dokonce aj keď nemá nízku podlahu, lebo im vždy ktosi pomôže a nemusia sa v metre zháňať po obsluhe výťahu, putovť kadejakými katakombami, mať kopu prestupov navyše, ak neleží cieľ priamo na trase diery...
Jasné, v BA NP tramvaje nie sú a preto to tak bude vždy a z toho treba vychádzať, zaťiaľ čo metro je, však? Fakt úžasná myšlienka, zabezpečovať bezbariérový nástup kopaním tunelov. Skús to navrhnúť na podboru z nejakého toho kohézneho fondu EÚ. Je to fest blbé, tak by sa to mholo presadiť ? .
Ano, to mas pravdu, to je problem pokial sa pozerame na to takto, ano. Ale musis uznat, ze okrem miernej straty casu pri cestovani na kratsie vzdialenosti metrom, je to pre takychto ludi asi lepsie, lebo je to fakt bezbarierove.
Zatiaľ čo úroveň ULICE a nástupná hrana metra sú v jednej úrovni, čo??? Metro je pre handicapovaných najnepriateľskejšia doprava, aj keby malo na každej stanici 8 výťahov.
Veď píšem, že v metre je max. 40‰, ale na omnoho dlhších úsekoch. Ečs nemali problém s tým, že by to stúpanie nezvládli ale s tým, že boli pomalé a tým zhoršovali priepustnosť.
ULF má dva trakčné motory v každom portále okrem prvého (u dlhého myslím aj aj posledného), každý so 60 kW myslím. Ale o pripravenosti ULF-a na 1000 mm pochybujem, lebo keď Siemens zožral SGP, tak dovolil ULF-y len pre Viedeň a inak všade pchá tie svoje Combiná nechutné. A že je ULF užší, to by v BA práve vadilo (nedočiahol by k ostrovčeku):-P.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav