Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #67099:
Technická otázka - existuje niečo ako DAS aj pre substrát v MHD? 🙂
Reakcia na: Andy #67092:
Cestovný lístok musíš mať pripravený vo vrecku dokonca aj v prípade, že cestuješ ako člen KČP 🙂
Reakcia na: Matej Balog #67134:
Pozor, nevedno prečo sa k hyperlinku pridala aj čiarka za URL adresou.

http://www.imhd.sk/ba/rss.php?rss=1&id=1
Reakcia na: tomas1 #67116:
RSS kanál Flash správ je http://www.imhd.sk/ba/rss.php?rss=1&id=1, momentálne je však samozrejme prázdny. ?
Reakcia na: 1709 #67064:
Na môj vkus toho ide na stanicu nejak veľa! ?
Reakcia na: 81-71 #67130:
Definuj električku a metro.
Reakcia na: 81-71 #67045:
Ja len slušne poznamenám, že podľa mňa je problém na vyšších miestach ako v "Debílekovi" v IGK.
Reakcia na: S499.1023 #67127:
Je to elina alebo ista forma metra?Skor by som povedal, ze od eliny to ma dost daleko. Na viacerych serveroch je to vedené ako system charakterizovany ako metro.
Reakcia na: S499.1023 #67126:
Mal som moznost sa popytat tu v BA a vies ako to dopadlo?Bez doprovodu sa v BA takym ludom velmi tazko zije, je to smutne, ale je to tak...a urcite si pochvaluju viac dake bezbarierove metro vo Viedni alebo v Prahe...
Inak k tomu metru, bol tu daky dotaz, myslim od Papyra, ze niekde pocul, ze elina je Dubravskej radiale porovnatelne rychla ci co alebo rychlejsia ako metro...problem je ze asi iba tam, tak a elina nikdy nebude moct byt taka rychla v prepchatom centre BA narozdiel od takeho metra ktore by behalo pod zemou, alebo ak chces podpovrchova elina co by chodila pod zemou. Bratislavska elina je v centre povrchova a preto lahko zranitelna doprava a s podpovrchovou sa neda v ziadnom pripade rovnat a ci to ma byt metro alebo podpovrchova elina, to by mi bol uplne jedno.
Reakcia na: S499.1023 #67121:
No hej... v tomto pripade sa tam fakt najdu "mudrci". To potom rozumiem ako si myslel.
Ale svedci to o tom, naco su tie psychotesty dobre... Len to zdrzuje cloveka a nic to nevyriesi.
Reakcia na: 81-71 #67125:
Áno, prosím Stuttgart - plne bezbariérový.
Reakcia na: 81-71 #67123:
Skús sa tých ľudí spýtať a neteoretizuj. Ja som to spravil. A vieš, aký je výsledok? Väčšina handicapovaných v Prahe uprednostňuje električku, dokonce aj keď nemá nízku podlahu, lebo im vždy ktosi pomôže a nemusia sa v metre zháňať po obsluhe výťahu, putovť kadejakými katakombami, mať kopu prestupov navyše, ak neleží cieľ priamo na trase diery...
Reakcia na: S499.1023 #67124:
Ved uznaj, videl si uz niekede tak komplexne bezbarierovo rieseny tram system ako je metro?Ked take je, nech sa paci...
Reakcia na: 81-71 #67119:
Jasné, v BA NP tramvaje nie sú a preto to tak bude vždy a z toho treba vychádzať, zaťiaľ čo metro je, však? Fakt úžasná myšlienka, zabezpečovať bezbariérový nástup kopaním tunelov. Skús to navrhnúť na podboru z nejakého toho kohézneho fondu EÚ. Je to fest blbé, tak by sa to mholo presadiť ? .
Reakcia na: S499.1023 #67122:
Ano, to mas pravdu, to je problem pokial sa pozerame na to takto, ano. Ale musis uznat, ze okrem miernej straty casu pri cestovani na kratsie vzdialenosti metrom, je to pre takychto ludi asi lepsie, lebo je to fakt bezbarierove.
Reakcia na: 81-71 #67119:
Zatiaľ čo úroveň ULICE a nástupná hrana metra sú v jednej úrovni, čo??? Metro je pre handicapovaných najnepriateľskejšia doprava, aj keby malo na každej stanici 8 výťahov.
Reakcia na: KLF #67118:
Tak možno už aj pochopíš, ako som to myslel s tou bandou najmúdrejších ráno na výpravni.
Reakcia na: aquila #67115:
Veď píšem, že v metre je max. 40‰, ale na omnoho dlhších úsekoch. Ečs nemali problém s tým, že by to stúpanie nezvládli ale s tým, že boli pomalé a tým zhoršovali priepustnosť.
ULF má dva trakčné motory v každom portále okrem prvého (u dlhého myslím aj aj posledného), každý so 60 kW myslím. Ale o pripravenosti ULF-a na 1000 mm pochybujem, lebo keď Siemens zožral SGP, tak dovolil ULF-y len pre Viedeň a inak všade pchá tie svoje Combiná nechutné. A že je ULF užší, to by v BA práve vadilo (nedočiahol by k ostrovčeku):-P.
Reakcia na: AAA #67117:
Hej no dobre,zalezi ako to beries. Moja predstava o nizkopodlaznosti je asi trocha ina ako tvoja i ked suhlasim, 100% moze byt hocico, ale NENI, a my sa tu bavime predsa o kladoch metra vs bratislavska tram.
A s nizkopodlaznostou a vsetkym okolo toho aby to bolo fakt pre tych co to potrebuju a zaroven aby to bolo sikovne a nezdrzovalo to, tak u smradobusov v BA toto neplati, tak isto ani u trmky by som to asi tazko hladal aj keby boli v BA NP vozy, a to preto, ze:

u busov je to jasne,aj keby boli spravene ostrovceky vo vyske nastupnej hrany, bol by tam problem, ze by asi bolo prilis obtiazne a zdlhave aby vodič presne prisiel na zastavku tak aby to uplne perfektne sedelo, druha vec, ze busy maju moc pestry vozovy park, rozne typy a znacky na to, aby sa dali spravit akesi univerzalne ostrovceky, takze tu sa da pomoct iba vysuvnou plosinou, co je ovsem uz nie to uplne prave orechove a zdrzuje to.
U elektriciek by to mozno slo, ale zatial sa v tychto koncinach neobjavil taky pripad, a ani v cechach, to by museli prerobit asi vsetky ostrovceky, co sa mi nezda dake moc realne aj vzhladom napriklad na to, ze v centre by to asi mohlo sposobit jemne komplikacie, tak opat, bud je sice tramvaj nizkopodlazna vo vnutri, ale ostrovcek a podlaha tramky su dost mimo co sa tyka vysky a bohuzial aj co sa tyka vzdialenosti, takze opat mozme hovorit bud o dakej plosine alebo o pomoci dobrych ludi, co vsak v metre taketo problemy nie su.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.