Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #67113:
100% NP môže byť aj tramvaj, dokonca aj smradobus.
#66754 Peon: "Dopočul som sa, že v Trnave sa má otvoriť nejaké nové nákupno-zábavné centrum"
Vedľa HM Tesco, názov som zabudol. Divná otázka na toto fórum.. ?
__________________
PRIPOMIENKA K STRÁNKE - chýba mi tu zoznam RRS kanálov. Napríklad kde teraz nájdem kanál "Flash"??? Toto niekto nedomyslel...
__________________
KLIMATIZÁCIA
Re #66761 Ike: Keď chce byť MHD alternatívou voči IGK, tak musí mať to, čo IGK. Ja vidím veľký rozdieľ v tom, či si nechať na seba hulákať vietnamské okná, alebo pokojne sedieť v klimatizovanom autobuse. ❗
Za súčasného stavu u nás radšej poriadne okná, ale protestujem proti tomu, že klimatizácia je blbosť.
Reakcia na: S499.1023 #67111:
s tym prevysenim 60 promile sa mi to nezda. co viem tak v prahe je max 40 promile (to viem, bo aj s tym mali stare Esc problem)

Re #67112 hoppusmark: tak tak, ULF su super. ak si pamatam je tam tusim 6 alebo motorov nad napravami s vykonom bud 60 alebo 80kw. a hlavne su mega tiche. aj ked je fakt, ze znacnu cast ma na tom zvrsok, ktory je v lepsom stave ako u nas "nove" zrekonstruovane 😉

inak to by bol sen mat ULF v BA 😃 ale hold trat, a hlavne $$$, lebo su pripravene aj na 1000mm rozchod, a ak sa nemylim je ULF dokonca o 10cm uzsi.
Reakcia na: hoppusmark #67112:
oprava: budú musieť mať znížený výkon motora
Reakcia na: S499.1023 #67111:
No, za vsetko co ma v nazve "metro" zasa fanaticky nebojujem ? A nieje vyhodou metra vyssia prevadzkova rychlost?Nemal si namysli prave tuto vec?Teda ak sa bavime o takejto stranke, pretoze kladov bude omnoho viac, napriklad 100% NP a pod. ?
Reakcia na: S499.1023 #67111:
Dokonca vo Viedni sú ULF-y premotorizované, čiže majú oveľa vyšší výkon, ako potrebujú, takže ak by bol problém prekonať nejaké stúpanie napr. na karloveskej radiále, nie je problém si zaobstarať električky s vyšším výkonom..

A dokonca ULF-y, ktoré prídu v nasledujúcej dodávke, budú ešte ľahšie ako tie terajšie (už si nepamätám, kvôli čomu presne.. ale kvôli menšej váhe niektorých komponentov), a preto bude musieť byť znížený výkon motora..
Reakcia na: 81-71 #67110:
Takmer také isté prevýšenia sú aj v metre (pri Brestovke je 60‰ a v metre je na omnoho dlhších úsekoch 40‰) a výkonová hmotnosť električky je možno aj lepšia ako metra a vďaka kratšiemu sprvodovaniu dynmaické vlastnosti sú ešte lepšie. Metro má aj jednu výhodu ale tú ti neprezradím, musíš na ňu prísť sám.
Takže ak chceš bojovať za metro, tak okrem fanatického nadšenia pre všetko, čo má v názve "metro", musíš trošku zvládnuť aj technické fakty.
Reakcia na: Papyr #67107:
hm...no tak to je zaujimavé, to som nevedel, i ked sa mi to zda dost otazne, ak by to aj bolo na Dubravskej radiale, tak jedine v smere do centra, pri takom prevyseni sa mi moc nezda, ze by sa to mohlo rovnat s metrom ❓
Reakcia na: KLF #67100:
A toto prejde psychotestami v DPB... Tak isto ako istý Rudolf H., fanatický PS VB a kompletný magor (poznáš, však?)...
Reakcia na: Stage #67106:
Nepresnost. Pokial by sa jednalo o trestny cin, a bol by si predvolany ako svedok, svedcit musis. Nemusis len vtedy, ak by tvoja svedecka vypoved poskodila teba sameho alebo osobu tebe blizku. Ale revizor a cierny pasazier nie je problem trestneho cinu, ale priestupku.
Reakcia na: 81-71 #67011:
Nechcem kecat, ale kdesi sa tu uz pred rokmi rozoberala zaujimavost, ze priemerna rychlost elektriciek na ktorejsi radiale (myslim na Dubravskej) je vyssia, ako priemer prazskeho metra linky A... takze, preco by to nebolo v ich silach?
Reakcia na: eripmav #67104:
Chápem, že si vecí neznalý, ale svedkov zabezpečiť nemôžeš ! To si vyhoď z hlavy, také niečo neexistuje. Svedectvo je na dobrovoľnosti, nikto ťa doň nútiť nemôže.
Reakcia na: eripmav #67104:
v reále by som bol za, aby DP disponoval policajnou zložkou - podobne ako železnice, ktorý by sa venovali trestným činom a priestupkom spáchaným na majetku či v súvislosti s DP. Ich pôsobenie by mohlo byť cielenejšie a hlavne - niekto by bol reálne zodpovedný.
Na druhú stranu si myslím, že je zbytočné situáciu hnať do LA extrému - situácia ohľadom bezpečnostných (aj represívnych) zložiek je diametrálne odlišná.
Reakcia na: Stage #67103:
ved co som bol v LA tak tam cestovne listky kontroluju len policajti - to je jedine riesenie - revizor to je neviem co - jeho svedectvo pred sudom, a jeho pravomoci su asi take ako moje... Cestovne listky maju kontrolovat policajti, a ma sa to spisat ako pri kazdom inom priestupku ci trestnom cine, zabezpecit svedkov pre dalsie konanie...
Reakcia na: eripmav #67101:
A keď sme pri tom, je na rozhodnutí cudzinca, či prepravné zaplatí.
V praxi má kontrolór 2 možnosti (pokiaľ navymôže peniaze).
Vypísať si zápis - s údajmi z pasu - he, budeš sa s niekým súdiť v Ekvádore, alebo vymáhať 3000 Sk z Holandska - Koľko stojí strana úradného prekladu ?
Druhá možnosť je zavolať políciu - a rovno cudzineckú, ktorá sa (ak sa) dostaví za hodinu, tak dobre. (nehovoriac o tom, že cestujúci musí byť stále vo vozidle). Následne sa zúčastniť procedúry s cudzineckou. Čo je pre revízorov čistá časová strata.

Takže prakticky, pokiaľ máte cestovný pas, (doklad, ktorým sa preukážete) nikto na Vás tie peniaze vymáhať nebude.
Reakcia na: eripmav #67101:
ja len dodám, že...
Náklady na riešenie vecí súdnou cestou sú vysoké a presahujú sumu, ktorú DPB môže reálne vymôcť.
Takže, aj v mojom prípade, som poslal svojho právneho zástupcu na súd, kdežto zástupcovia DPB sa k pojednávaniu nedostavili ? A od tej doby je pokoj.
2. - Tá suma, ktorú vymáhajú sa vyšplhá do 6000,- Sk, kdežto súdne trovy a právnici vyjdú na x krát toľko takže...
Dôkazové konanie býva irelevantné a v takýchto prípadoch sa k nemu nepristupuje.
Pri náznaku prvého odporu (ochota čeliť súdnemu konaniu) sa na to advokátska kancelária vykašle (od tej doby mám od nich pokoj).
Reakcia na: Andy #67092:
Prepravny poriadok je sice fajn, ale nad nim su zakony a konecne rozhodnutie je az rozsudok sudu... A treba poznamenat, ze pred sudom DPB musi cestujucemu dokazat, ze cestoval nacierno, a nie cestujuci opak. A existuje uz rozhodnutie sudu, ktore bolo o tom, ze ak cestujuci nemal oznaceny listok, a mal umysel si listok oznacit, pokutu platit nemusi - DPB sudny spor prehral. Samozrejme zavisi od okolnosti - v tomto sudnom spore islo este o klasicky mechanicky oznacovac, ktory spravil 4 diery - ako si mnohi pamataju, obcas nim bolo treba dost silno alebo aj viackrat listok oznacit - a listok sa cestujucej akosi nepodarilo oznacit... Ak je oznacovac nefunkcny, alebo je oznacovac blokovany inymi ludmi (preplnene vozidlo), nebodaj revizormi, alebo aj ak cestujuci napriklad pre rozbiehanie vozidla, znizenu pohyblivost alebo ine indispozicie si listok neoznaci a chcel tak urobit, myslim ze ziadny sud mu pokutu platit neprikaze!
Reakcia na: yrr #67094:
...a ohadzuju sa s mamou doma hovnami z WC a mama ho kupe...
Reakcia na: Andy #67098:
Pozri, moja frajerka nastúpila do tramvaje s lístkom v ruke a okamžite zamierila k označovaču, lenže nejaký pán (z ktorého sa neskôr vykľul revízor), ju k nemu proste nechcel pustiť - fyzicky ho blokoval. A keby nebola odo mňa preškolená, tak má problém.
Reakcia na: AAA #67096:
No pretlačovanie k označovaču, resp. neočakávané dobiehanie, to je niečo iné, ja skôr myslím prípady (ktoré vidím denne), že niekto stojí 5 min. na zastávke, nastúpi do poloprázdneho vozu, začne hľadať lístok a keď už je skoro na ďalšej zastávke, tak si ho označí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.