Nič proti, ale keby som sa niekedy súdil so štátom, neželal by som si nič iné, než aby protistranu zastupoval istý E.V. Zatiaľ som totiž nepočul o významnom procese, v ktorom by zastupoval štát a vyhral.
Poprosim detto co som napisal Emovi, bud rad ze to uz stichlo, nerozputavaj to tu znova, lebo sa fakt unsubscribnem a nebudem sam, pretoze sa to uz prestalo dat citat...
"Slovensko je v reformách omnoho ďalej!"
V reformách všeobecne asi hej, ale v reforme dopravy ťažko. Ak, pravda, za reformu nepovažujeme začiatok likvidácie železníc...
PROSIIIIIIIIIM, nereaguj na tie prastare prispevky... 95% ludi je rado, ze sa ta siahodlha nikamneveduca debata skoncila, tak to tu znovu nerozduchavaj. Navyse pred tym, nez zareagujes, je vhodne si precitat aj zvysok, aby si nepisal to, co uz raz niekto iny napisal. Ale v tejto konkretnej debate to skutocne nema ziaden vyznam, beriem to uz len ako flood...
malé zníženie kvality cestovania... Pojem "malé" je veľmi gumový. Kedysi som kupoval syr Lunex. Keď klesol obsah tuku zo 60 % na 48 (tiež sa nezvyšovala cena, len sa "trochu" znížila kvalita), vys..l som sa na Milex a prešiel som na výrobky konkurencie. Dosaď si Milex = DPB+SAD a konkurencia = IAD.
Sú štyri skupiny ľudí.
Prvá má na auto a bude ním jazdiť, pretože jazdiť "sockou" by bolo podľa nich pod ich dôstojnosť. Túto skupinu nemá zmysel brať do úvahy, pretože VHD používať nebudú za žiadnych okolností.
Druhá skupina nemá na auto a tým pádom bude jazdiť VHD, pokým bude VHD existovať.
Tretia skupina má na auto, ale si ho zatiaľ nekúpila, pretože VHD je pre nich v súčte rozhodujúcich faktorov výhodnejšia (rýchlosť, pohodlie, cena).
Štvrtá skupina má auto a používa auto alebo VHD podľa situácie - opäť podľa toho, čo je pre nich na tej-ktorej trase výhodnejšie.
Tretia a štvrtá skupina sú tí, o ktorých musí VHD neustále(!!!) bojovať. Akákoľvek zmena k horšiemu môže prevážiť misky váh na stranu IAD.
"získa prostriedky na nové vozidlá počnúc po budovanie nových systémov končiac. "
Netvrdil by som, veď my máme problém financovať pár km trate do Petržalky, nebyť EÚ, tak tie peniaze stále nie sú. A Ty chceš budovať nové dopravné systémy až niekam do Senca, Trnavy či Malaciek?
Nedávno (2-3 týždne dozadu) som išiel z Nív smerom na Rohožník a ten autobus bol plný už na Nivách. Je pravdou, že bol piatok poobede, ale aj tak si myslím, že na Nivách nastupuje dosť ľudí, takže žiadne jalové km.
Malo si pamatas. Bol tu 12m NP Neoplan N4014, bolo to v 1995-tom, par mesiacov pred dodanim kratkych TAM-ov Jazdil tu nejake mozno 2-3 mesiace, vystriedal myslim vsetky kolony, snad okrem 4.
A preco nejazdi? Co to bol nejaky šmejd? Nerozumiem. Ale inak ked sa tu spominali tie busy na vychode kuknite Prešovske imhd. WOOW! Urcite im to tam chodi v kratkych intervaloch a uplne zle, ale kuknite tie busy ?. Ale nemaju elektricky..
Vyzerá to zatiaľ že prázdninový grafikon sa pôjde aspoň čo sa intervalov týka na 88 presne ako cez jarné alebo zimné prázdniny. (10/12/12) Víkend tiež +- ostáva, možno nejaké zmeny odchodov. Tá 70tka bude iba v sedle ako prejazd solarisov zo špičkových 96. Čiže budú kĺbové 70tky (možno ako doteraz prevažne cng), ale logicky iba v prepravných špičkách prac. dní.
A čo bude od septembra presne asi dnes nevie nikto. ?
No 91 a asi aj 191 bude robiť Petržalka. Za týmto účelom tam budú prevedené IK 415. Ináč sa stále hovorí že do Petržalky preradia IK 283. Možno aj niektoré IK 435.
Každopádne plyňáky a tambúsy zostanu tak ako sú.
No dúfam že Ik280 nejaké vyradia, aj keď veľa ich určite nebude..
áno, 70 a 88 bude vypravovať 1.DPA
Či pôjdu preč aj 412, to by som rád vedel aj ja..
all: Ináč s tou 88, zachová sa terajší interval alebo bude menší? Podľa mňa by sa mohol trochu zahustiť aby solarisy kapacitne stačili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Sú štyri skupiny ľudí.
Prvá má na auto a bude ním jazdiť, pretože jazdiť "sockou" by bolo podľa nich pod ich dôstojnosť. Túto skupinu nemá zmysel brať do úvahy, pretože VHD používať nebudú za žiadnych okolností.
Druhá skupina nemá na auto a tým pádom bude jazdiť VHD, pokým bude VHD existovať.
Tretia skupina má na auto, ale si ho zatiaľ nekúpila, pretože VHD je pre nich v súčte rozhodujúcich faktorov výhodnejšia (rýchlosť, pohodlie, cena).
Štvrtá skupina má auto a používa auto alebo VHD podľa situácie - opäť podľa toho, čo je pre nich na tej-ktorej trase výhodnejšie.
Tretia a štvrtá skupina sú tí, o ktorých musí VHD neustále(!!!) bojovať. Akákoľvek zmena k horšiemu môže prevážiť misky váh na stranu IAD.