Nie je teda problém vo financovaní spôsobený tým,že neexistuje zákon o Bratislave,a Bratislava sa vlastne neberie ako mesto,ale iba ako jedna z obcí bratislavského kraja?Ja chápem,keď napríklad v prešovskom kraji 90 000 prešovčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ prispieva na prevádzku SAD cez dane,pretože prešovská SAD-ka má omnoho väčšie výkony,než mestský dopravný podnik.Je ale nezmyslom,aby v bratislavskom kraji dotovalo 450 000 bratislavčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ bratislavskú SAD-ku,ktorá reálne obsluhuje len 1/4 celého kraja,a mestský dopravný podnik,ktorý má neprovnateľne väčšie výkony,väčší vozový park a obsluhuje 3/4 celého kraja nedostane od VUC nič,pretože premáva iba na území obce Bratislava.....!!!!!!!!!!!??????? V tom je asi celá chorosť našich zákonov nie? Opravte ma ak sa mýlim,ale takto to vidím ja...
neberiem to osobne, nedivím sa, ak už nemáš iný argument ako osobné osočovanie a tvrdenie čistých nepodložených lží... ospravedlňujem sa ti za všetky hriechy na tebe spáchané.
neverím ! prestup na vlak ! Na ostredkoch ! A potom čo ? netiahneš ju po Kazanskú a skončili sme ???
Keď 70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská, tak tam niekto pre menšinu napojí najkreténskejšiu ružinovskú radiálu.
Zobudíte sa až keď zistíte, že to je pomalé, drahé a vlastne pre nikoho ?
Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem: http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne
obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat )
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"
- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
tu je aj riešenie bbc a spol...
Nemýľ si červenú trasu na tejto mape s tou v biskupiciach - biskupická má pokračovanie v hnedej a fialovej s prestupnou stanicou Tučkova.
A dajte mi chvíĺu mier, idem na obed ....
Tí ktorí ste boli, príjemné po chuti, ostatným dobrú chuť ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023