Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas1 #62883:
neverím ! prestup na vlak ! Na ostredkoch ! A potom čo ? netiahneš ju po Kazanskú a skončili sme ???
Keď 70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská, tak tam niekto pre menšinu napojí najkreténskejšiu ružinovskú radiálu.
Zobudíte sa až keď zistíte, že to je pomalé, drahé a vlastne pre nikoho ?
Reakcia na: S499.1023 #62891:
Ale to by si zdupľoval železnicu v tom úseku... Ja som to myslel cez prestupný terminál Ostredky.
Reakcia na: Sommelier #62874:
Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
Reakcia na: Sommelier #62876:
Chlapče, okrem mapy Bratislavy použi vlastné nohy. Predĺženie ružinovskej radiály je dobrým a reálnym riešením.
Reakcia na: Sommelier #62880:
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem:
http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne

obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli 🙂 (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat 🙂 )
Reakcia na: Sommelier #62874:
V polovici cesty oproti ČR? Tušíš vôbec, kde je v refomách ČR a kde je SR? Slovensko je v reformách omnoho ďalej!
Reakcia na: S499.1023 #62886:
Aaaale... Nie zrušiť "dotácie", ale zrušiť "to dotácie". Dobre... Asi som sa blbo vyjadril. (Viď #62869 bod 3)
Reakcia na: Sommelier #62863:
Ale tie Tvoje metafory proste NESEDIA, pochop to už kua konečne!!!
Reakcia na: tomas1 #62855:
Žiadne "socialistické" dotácie neexistujú. Pravidelná linková verejná doprava je dotovaná všade vo svete, takže neviem, o čom hovoríš.
Reakcia na: Sommelier #62880:
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov

a prajem dobru chut 🙂
Reakcia na: Sommelier #62856:
Zatiaľ čo Tvoja odpoveď, kde na to vziať, znela "Vezmeme SAD 7,50 a za to postavíme NDS za 5 miliárd". Skutočne to nemá cenu.
Reakcia na: Sommelier #62874:
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"
- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
Reakcia na: si #62879:
40 m je 40 m... nikde nie je napísané, že časť by mohla ísť po železnici - chce to vynájsť vhodnú hybridnú štruktúru - taký metrovlak...
Reakcia na: Sommelier #62876:
inac velka skoda povodnej trasy trate 131 ktora bola zaustena v byvalej zeleznicnej stanici na mlynskych nivach...
Reakcia na: si #62864:

http://img428.imageshack.us/img428/4811/bratislavatramsv344lo.jpg

tu je aj riešenie bbc a spol...
Nemýľ si červenú trasu na tejto mape s tou v biskupiciach - biskupická má pokračovanie v hnedej a fialovej s prestupnou stanicou Tučkova.

A dajte mi chvíĺu mier, idem na obed ....
Tí ktorí ste boli, príjemné po chuti, ostatným dobrú chuť ?
Reakcia na: Sommelier #62876:
ruzinovska radiala a jej predlzenie je urcite realnejsie ako to co si nakreslil ty 😃

Re #62877 Sommelier: a to s ako velmi velkokapacitnymi vozmi mam pocitat ? v mojich predpokladoch vychadzam z v sucasnosti existujucich a premavajucich vozidiel, hadam nemam ocakavat ze nam v BA zacnu jazdit poschodove 40m dlhe trolejbusy 🙂
(aj ked zmenu predpisov na premavku elektriciek a moznost vytvorenia dlhsich suprav by som uvital ihned)
Reakcia na: BMko #62813:
no ked to vraviš....len mi je smiešne že tu pixuješ na MHD KE....a sam si tam ešte v Marci mal namierene ? ?
Reakcia na: si #62875:
pocitaj s velkokapacitnami vozmi - a by the way tu (ako si sam pekne poznamenal) je zasadny problem existujucich radial - ich nedostatocna priepustnost.
Holt, nejak sa to riesit bude musiet... ?
Reakcia na: tomas1 #62873:
zabudni, ale zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic. Kto moze vypotit takuto dementnu hlupost v zivote nevidel mapu bratislavy !!!
Reakcia na: Sommelier #62872:
dobre, tak som zvedavy ako mi napriklad naprojektujes krizovatku pri zvaraku alebo na racku tak, aby mi tadial bez prestojov prechadzala kazdych 45 sekund elektricka (kedze oni akosik musia chodit oboma smermi a 90/2) a nezabudni ze to nemas presne kazdych 45 sekund, ale raz ti dojde o 30 sekund potom z opacneho smeru o 50 sekund, potom zas z toho prveho smeru o dalsich 40 sekund...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.