Reakcia na: eripmav #62797:
Prosím Ťa, si úplne mimo a splietaš dve veci dohromady. VÔBEC, ale vôbec nejde o SAD a DPB, ale o to, kto ktorú dopravu bude financovať. Takže v Tvojom modelovom príklade bude dopravu V meste Petržalka objednávať a platiť Magistrát mesta Petržalky, zatiaľ čo dopravu z Petržalky do Bratislavy Bratislavský kraj. A buď si viac než istý, že ak bude väčšinová relácia Petržalka-Bratislava, tak tam jednotlivé cestovné 10,- SKK nebude, o električenkách ani nehovoriac. KTO bude tie výkony fyzicky vykonávať, s tým vôbec nesúvisí. Kľudne môže mestskú dopravu v Petržalke zaisťovať SAD BBDS a medzimestskú do Bratislavy trebárs Dopravný podnik mesta Košíc.
Sommelier
Väčšina zákazníkov SAD prestupuje na MHD - a väčšina už pred Nivami, po prestupnej tarife sa ich počet ešte zvýši.
Tak prečo by sa mali dotovať čiste jalové kilometre SADiek a prečo by mali voziť cestujúcich, ktorí územne už patria DPB ?